TILBAKEBLIKK, MAI.

 

Mai gikk så grusomt fort at jeg ikke en gang rakk å poste dette innlegget i tide! 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Det må uten tvil være bursdagsgaven min som var billetter til Eminem konserten i slutten av juni. Herlighet som jeg gleder meg. Det er så sykt at jeg nesten ikke trur det en gang. Billettene blei jo utsolgt på under 6 minutter, så at jeg skal få gå på den konserten er bare helt fantastisk! 

 

Månedens nedtur

Kan egentlig ikke huske at jeg har hatt noen nedturer. Mai har vært en fin måned! 

 

Månedens turer

Med tanke på den varmen som har vært i nesten hele mai har det nesten ikke blitt turer. Og på de turene vi har vært har jeg enten glemt minnekortet, eller også ikke tatt med meg kameraet. Vi har vært på stranden et par ganger for å kjøle oss ned og ellers bare tatt noen rusleturer.

 

Månedens tanker

Det eneste jeg går å tenker på for tiden er Eminem konserten og Ed Sheeran konserten som jeg snart skal på. Det er også mye jobb i forkant av Gol i år. Litt sliten i hodet.  

 

Månedens blogger 

Denne måneden må det bli Frodith, igjen. Hu hadde tross alt bursdag i mai, hu også. Og jeg trur hu noen ganger har det litt tungt, så hu blir sikkert glad for litt ekstra oppmerksomhet der hu blir satt ekstra pris på. For det er mange av oss som virkelig setter pris på vår kjøre Frodith. 

 

Måneds blogginnlegg

Denne måneden har jeg blogget ganske så mye altså, selv om alt så klart ikke er like spennende. Jeg har derfor mer enn et innlegg å trekke frem denne gangen også: 

♣ TIMEWISE MIRACLE SET ♣

GRÅTER DU? ♣

PINK POWER ♣

JEG ER SÅ HELDIG! ♣

GLAD IGJEN!

HVEM ER DU?

 

Har du hatt en fin mai?

 

________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

________________________________________________________

22 kommentarer
    1. Åå, så koselig å bli månedens blogger. Jeg har hatt det litt tøft siste tiden ja.. Noen ting her i livet kan man ikke styre selv om man skulle ville aldri så mye.. Og da blir det ikke lett å bare være glad heller, selv om jeg prøver å snu fokuset aldri så mye.. SÅ da er det superkoselig med en sånn liten oppmerksomhet så klart 🙂 Og bursdag har jeg hatt ja 🙂 Tusen takk Elin <3 klem

    2. Nydelige bilder! og ja..vi har virkelig hatt en flott mai her også..to turer med bobilen og topp vær…skikkelig sommer…så uansett hvordan resten av sommeren blir..så vil jeg se tilbake og syns mai var en flott mnd! Ha en god ny mnd og en god kveld!

    3. Det ser ut som du har hatt en flott mai ja. Og med bursdag og det hele, så kan det jo bare bli topp. Og med det flotte været, så er det jo magisk 😀 Turer har det ikke blitt så mange av for meg heller denne måneden. Det har vært litt for varmt.
      Så kjekt med konsertene du skal på <3 Jeg kunne godt tenkt meg å gå på Ed Sheeran, men har ingen konsertplaner så langt i år.
      Mai har vært flott, men jeg synes den gikk seint 😉 Og det er nok fordi det er så mye i juni som jeg gleder meg sånn til. Og når man går og venter, så tiden uendelig sakte.
      Nå ble jo den ene tingen jeg gledet meg til, unnagjort denne helgen. Og helgen har gått superfort. Jeg regner i grunnen med at juni kommer til å være over om et par dager, sånn med tanke på at det er en innholdsrik måned for meg 😉
      Frodith er en verdig månedens blogger. Fargerik og flott <3
      Fortsett å nyte godværet, og forhåpentlig en kjekk juni også 🙂
      Klem <3

    4. Ja tida fyker av gårde…men legge ut når en orker og husker på det er jo greit :)) Fine bilder og fine innlegg fra mai..jeg følger jo stort sett med underveis..men en oppdatering er jo alltid greit 🙂 Klem <3

    5. Flotte bilder elevele 😀
      Jeg satt klar på tastaturet og kjøpte to billetter til min eldste sønn og samboer – til den konserten 😀 Så ringte sønnen som bor i Oslo og fortalte at han og kjæresten også har fått taki billetter til den og har på samme plass 😀 Jeg skulle nok også vært der da det er en favoritt av meg også, men jeg har ikke ferie ennå da, så——— men det blir en knall super konsert 😀

    6. Årets mai ble jo minnerik. Rekordvarme over hele landet og jeg starta badesesongen 19 mai. Tropenetter i mai på noen steder er jo helt unikt. Men er det heldigvis blitt mer levelig ute og mer normal varme ute. Så mai ble en fin mnd.

    7. Toini: Tusen takk 😀 Ja, vi har virkelig hatt sommer nå, men håper ikke det er alt vi får, for er kjipt med juni og juli som er kalde og grå og triste. Så håper vi får litt jevn sommer altså, men det trenger så absolutt ikke være like varmt som det var i mai- det tok jo helt av 😛

    8. Eva: Helt supert 😀 Og jeg gleder meg som en gal til konserter, derfor kommer vel både juni og juli til å gå megasakte 😛 ha ha..

      <3 Skulle ønske jeg fikk med meg bloggtreffet, men det får bli en annen gang <3

    9. annebe: Ja, plutselig var vi jo noen dager ut i juni liksom 😛 En oppdatering er greit- syns det er fint å minne meg selv på hva jeg driver med også 😛 ha ha

    10. Etdiktomdagen: Oi, så flak dere hadde som fikk tak i begge to 😀 Har du funnet nye eiere til billettene? Er vel ikke noe problem det? 😛

    11. Helge: I dag var det jo nesten vinter når jeg sto opp. Ha ha.. Men et par litt kjøligere dager nå er bare deilig, før det skal bli litt varmere igjen 🙂

    12. Etdiktomdagen: Åja, trudde du mente at du hadde fått billetter til dem, og så hadde de fått selv og at du ikke hadde bruk for dine, men da forsto jeg hva du mente 🙂 Ellers hadde det jo vært det minste problemet å bli kvitt de, for å si det sånn 🙂

    13. Etdiktomdagen: Folk er jo helt gale etter billetter 🙂 Ene gutten på nærbutikken her holdt på å dø på seg når han spurte hva jeg fikk i bursdagsgave og jeg svarte billetter til Eminem. Stakkars- han vil så gjerne han også 😛

    14. Etdiktomdagen: Jeg er jo en av de og var såååååå lei meg for at jeg ikke fikk billett, men så fikk jeg jo likevel, 3 måneder seinere- hurra 😀 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg