ENDELIG!

 

Det er alt for lenge siden sist!

 

I morgen reiser vi til Fyresdal! Vi gleder oss noe veldig. Jeg trur faktisk det er ca. 3 år siden sist vi var der, så det er uten tvil alt for lenge siden sist. Cupid får bli hjemme hos Kristoffer. Petter og Cathrine blir med, og så skal jeg låne med meg enda en Ulvehund, så det blir koselig. Vi er kjempeklare for tur, ser vi bort i fra at jeg fremdeles ikke har begynt på pakkingen.

Typisk meg å ta det rett før jeg reiser og dermed glemmer halvparten. Jeg trur jeg har sånn ca. kontroll på hva jeg skal ha med og hvor det ligger. Jeg tar med pc’en så det kan hende jeg rekker å blogge litt mens vi er der også. Jeg blir i alle fall borte til torsdag, kanskje fredag, hvis Janne ikke er lei oss på torsdag allerede. Vi gleder oss i alle fall veldig til Fyresdal-tur.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #glede

0 kommentarer

Siste innlegg