LIVSTEGN.

 

Jeg lever, jeg lover. 

 

Jeg kom hjem i fra Fyresdal i går ettermiddag. Hadde det travelt med mye som måtte gjøres, så jeg fikk ikke gitt noe livstegn i går. I dag har jeg vært å sett på Barskingen 2019 på formiddagen. Vi var ikke akkurat heldig med været i Fyresdal. Det regnet fra vi kom tirsdag ettermiddag til vi dro fredag formiddag. Sånn kan det gå. Jeg har med andre ord ikke hatt noe å vise.

Jeg trur jeg tok tilsammen 10 mobilbilder, hvor av 4 kanskje var ok. Jeg kunne for all del har oppdatert hver dag med å fortelle at vi har tilbragt hele dagen i sofaen, men jeg så ikke helt vitsen med det altså. Så da tok jeg heller helt fri i fra alt som helt blogg. Det er litt deilig det også, når man likevel ikke har så mye å dele. Ikke at dette innlegget var så interessant heller.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #livstegn

0 kommentarer

Siste innlegg