IT’S ALL ABOUT THE DETAILS.

 

Typisk Elin. 

 

Jeg er ikke så flink til å feire nasjonaldagen. Før var jeg alltid i byen og så på barnetoget. Etter at jeg flyttet til Lindesnes i 2010, så sluttet jeg med det, siden jeg aldri reiste til Halden den dagen. I fjor, og i år var jeg på festningen for å se på turn. Søskenbarnet mitt og et par andre barn jeg kjenner turner, så da er det greit. Og turning er jo veldig gøy å se på.

Kristoffer skulle ha på seg dress i går, så da syns jeg det blei teit at jeg ikke skulle pynte meg. Jeg hadde i utgangspunktet ikke planer om å pynte meg nemlig, men så blei det kjole likevel, og da kunne jeg liksom ikke gå i joggesko heller. Jeg endr¨te opp med å gå helt svartkledd, så for at det ikke skulle se ut som at jeg skulle i begravelse valgte jeg gule sokker.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #detaljer #gulterkult

0 kommentarer

Siste innlegg