HVERDAG- NU ÄR DET NATTEN.

 

Når man nesten sover hele dagen og litt til.

 

Formen er ikke så god i disse dager, så jeg er hjemme og gjør nesten ingenting. Klokken var over åtte på kvelden føre jeg fant ork til å støvsuge. Før det lå jeg for det meste å sov på sofaen. Jeg har sovet i nesten hele dag, faktisk. Jeg har mye vondt for tiden og det tar litt mye energi merker jeg.

Nå skal jeg ta meg en litt sein dusj og så skal jeg ta med meg netflix inn i sengen og bli der til i morgen. Jeg har brukt den våkne tiden min i dag til å se på dokumentarer, faktisk. Jeg liker dokumentarer. I dag går det i seriemordere. Mennesker er syke! Vel vel, på tide å si god natt. God natt!

 

Liker du dokumentarer? 

 

______________________________

#natten #sove #trøtt #dokumentarer

______________________________

14 kommentarer
    1. Det er litt sånn her også, men jeg har ikke klart å dra fram støvsugeren. Den får lov å hvile til i morgen, men da skal den få danse. Jeg er også glad i å se på dokumentarer, og får med meg noen per uke 😊

    2. Uff..du å ikke se sånne filmer…seriemordere…ish…hihih..men kos deg..og håper du fikk en god natt! Ny dag i dag, og håper dagen din er bedre! ha en god dag!

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Han ene var til og med øksemorder og de er jo mitt største mareritt 😛 ha ha.. Men, dokumentarer er jo ikke skumle i seg selv måten de blir lagd på- heldigvis 🙂 he he..

    4. Da får du bare lukke øynene for det du ikke klarer å ta. Ingen ide å presse seg og slite seg ut. Håper formen stiger litt utover dagen. Sender mange hadetbraidagklemmer :o))

    5. EtVennligPuff: Tusen takk 🙂 Energien er litt bedre i dag, men halve kroppen er liksom ikke helt bevegelig, så det hjelper ikke så mye 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg