NU ÄR DET NATTEN.

 

I dag blei en bra dag! 

 

I dag har jeg tatt en 100% hviledag. Jeg er sliten i dag, så Petter og jeg har bare kost oss inne. Han har selvsagt fått småturer ut for å tisse litt, men vi har ikke gått noen tur i dag. I tillegg er det kaldt som fy ute, så greit å kose seg inne i varmen- Vi tar det heller igjen i morgen, selv om det er meldt veldig kaldt i dagene som kommer også. Februar måtte bare glimte til med sprengkulde! 

I dag har jeg fått en skikkelig gladnyhet som jeg skal dele med dere en av de nærmeste dagene. En sliten dag endte opp med å bli en bra dag. Jeg er veldig fornøyd med det. Ikke at dagen i utgangspunktet var så dårlig, men en god nyhet er en god nyhet og da er dagen brått ekstra bra. Nok om det. Nå skal jeg bare slappe av resten av kvelden før jeg skal finne sengen. God natt. 

 

Har du hatt en bra dag i dag? 

 

_____________________________

#hverdag #natten #sliten #sove #bra

_____________________________

20 kommentarer
    1. Håper den gladnyheten du vil snart skrive om har noe at deg er en jobb til deg som venter. Av og til må man bare slappe av – i virkeligheten utenfor lune vegger er hverdagen full av forventninger og stress at man kan bli gal av alt. Ha en fin kveld.

    2. Veldig deilig å kose seg inne i varmen når man er sliten… Selv hater jeg å gå utenfor døra når det blir så kaldt, men må man så må man ;o)) Ha en fortsatt fin kveld.

    3. Ja, alltid kjekt med gode nyheter. Gleder meg til å få vite hva det var 😀
      Godt du har fått hvilt litt. Det er ikke alltid at man plent MÅ ut på tur. Kroppen sier som regel ifra 🙂
      Her har jeg også hvilt så godt det lar seg gjøre. Men skuldrene mine har ikke slappet av i dag, så jeg regner med en gruelig hodepine snart.
      Jaja, sånn går nu dagan 😉
      Ha en god natt når du endelig kommer så langt <3

    4. Ja denne kulda setter seg i kroppen…og det er ikke alltid så lett…Så spennende med glad nyhet! Gleder meg til å høre! og håper du får en fin ny dag!

    5. Vera Lynn: Ja, Petter må jo ut å tisse, så det blir flere turer på noen få minutter på slike kalde dager. Men deilig å slippe å gå ute å fryse i evigheter 😛

    6. Eva: Verdens beste nyhet 😀 Ligger nå ute… 🙂 he he

      Nei, noen ganger må man bare stoppe opp litt, og Petter syns det er greit med en rolig dag også, selv om han ikke hadde takket nei til tur om jeg spurte- men han slapper helt av på rolige dager 🙂

      Huff da, håper du får noen rolige dager fremover og at hodepinen uteblir <3

    7. Etdiktomdagen: Sov skikkelig dårlig i natt altså, så har sovet litt på sofaen nå på dagen- ha ha..

      Jeg trudde faktisk vi skulle komme oss gjennom februar uten denne sprengkulden jeg, men plutselig slo den inn nest siste dagen liksom- og skal visst fortsette et stykke inn i mars :O

    8. Toini: Når den først har satt seg er det vanskelig å få den ut av kroppen igjen :O Men nå er det ikke så ille lenger, heldigvis 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg