HVERDAG- SEIN, MEN TIDLIG BURSDAGSGAVE.

 

Jeg har alt hatt bursdag, men jeg har ikke feiret den enda. 

 

Faktisk feirer jeg aldri bursdagene mine. Jeg ser ikke helt vitsen med det. Ellers er vel sannheten det at jeg ikke har noen interesse for det, what so ever. Jeg har venner som feirer bursdagen sin hvert år som om de skulle ha hatt rundt tall hvert eneste år. Slikt orker ikke jeg altså. 

I år hadde jeg rundt tall, men jeg hadde ingen planer om å feire det for det om. Men, hu som sies å være min mor måtte visst stelle i stand noe, så da får jeg ta turen opp i helgen for å feire meg selv da. Sist helg, når jeg var i dåp, fikk jeg bursdagsgave fra tanten min.  


Fint! 
 

Det var en hyggelig overraskelse. Det var jo en sein, men likevel tidlig bursdagsgave. Jeg har ønsket meg absolutt ingenting til bursdagen, så jeg forventer null gaver i helgen også. Men vi får se. Det er alltid noen som ikke hører på det man sier, slik som tanten min over her. 

Jeg har null oversikt over hvem som kommer i helgen, bortsett fra den nærmeste familien. Og så kommer to gode venner fra Sverige. To stk jeg ser så alt for sjeldent, så det skal bli hyggelig. Jeg håper det dukker opp et par til fra Sverige, men det får tiden vise. Hyggelig blir det uansett. 

 

Feirer du bursdagene dine?

 

_________________________________________________

#hverdag #bursdag #bursdagsfeiring #gave #bursdagsgave

_________________________________________________

22 kommentarer
    1. Det høres topp ut med en liten famile-venn-treff. Det trenger jo ikke være bursdag 😀 Jeg feirer heller ikke, men tar litt treff med EN og EN 😀 Og på fredag blir det litt på jobben..

    2. Så utrolig fint! 😀 Ferier aldri lenger jeg heller 🙂 Skal feire i år da, og det gleder jeg meg til, for jeg ser aldri vennene mine siden de bor i Nord eller i Drammen. Så det blir morsomt ^^

    3. Koselig når noen ordner til da..da er det jo greit..at du slipper å styre selv.. Flotte smykker!! og blir koselig til helgen da!

    4. fint smykke 🙂 Sist år feiret jeg bursdagen min når jeg ble 20, da var det første gang på sån 5-6 år jeg feiret. Vurderer å ikke feire dette året :p.. Er ikke så fan av oppmerksomhet, men liker å stelle istand bursdager, bake, pynte osv 🙂 Så vi får se. Fyller året i starten av august.

    5. frodith: Vel, tiden vil vise. Den kan ikke være i samme rom som den og kommer ikke hvis den og den kommer, så da blir den hjemme, eller også ødelegger vi dagen for alle andre fordi den er teit og den er dum og jeg er helt perfekt. Ha ha.. Story of my familie og venner 😛

      Men, jeg utelatt de verste av de verste, slik at det stort sett bare er folk som liker hverandre som er invitert 🙂

    6. Søtmonsen ): Takk 🙂

      Jeg gleder meg til å treffe veldig mange av de som kommer- spesielt de vennene jeg svært sjeldent ser 🙂 Det skal bli veldig greit 😀

    7. dvergpinschere i mitt hjerte: Hadde ingen andre ordnet til hadde det ikke blitt noe, noe som var ønsket. Men men, jeg skal overleve denne helgen og gleder meg veldig til å se venner og familie <3

    8. Benedikte: Takk 🙂 Folk begynte å planlegge min 20 års dag- da sa jeg blankt nei! De måtte gjerne ha fest, men da fikk de ha det uten meg 😛 ha ha.. Så da blei det ingen feiring.

      Nå er det jo hu som sies å være min mor stor styrer, da hu har fått for seg å stelle i stand en fest (vi snakker fyllefest med mat og kaker først) når vi “barn” fyller 30 år. Kjipt for henne er vi 82, 83, 85, 86 (meg) og 87- modell, føre det er en 92, 95 og 01-modell. Så hu har en til til neste år, føre hu får litt pause 😛 ha ha

    9. Benedikte: Ja, det blir helt sikkert veldig bra 😀 Jeg har bestilt 1000 vårruller (har “truet” med å telle de hvis det ser ut til å ikke være nok- ha ha) så jeg skal i alle fall bli mett 😛 Har jo ikke drukket/festet på mange år, så får vel spise mer enn jeg drikker 😛 ha ha

    10. Benedikte: Ja, det er noe med det 🙂 Jeg blir heldigvis sjeldent dårlig dagen derpå, men så er det jo nesten 5 år siden jeg tok en skikkelig fest også 😛 ha ha

    11. Anne Grethe: Ha ha.. Det blir litt som i helgen med andre ord- alle vil jo ha fest utenom meg liksom 😛 he he..

      Takk- jeg syns det var veldig min stil 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg