TO TURER ER SLITSOMT.

 

Jeg er ikke akkurat så sprek at det gjør noe.

 

I går glemte jeg jo den ene turen, men fikk jaggu med meg to turer likevel. Først en tur til Ertehytta med naboen. Vi gikk 6 km på 2 timer og 15 minutter. Da hadde vi en god pause med lek og niste oppe ved hytta. En fin-fin tur, selv om jeg på slutten blei dritsliten, sånn plutselig. Og varm. Det var sol, men kaldt i luften, så det er vanskelig å kle seg riktig hver gang.

Etter at vi hadde vært på Erte var det bare til å dra hjem og bytte hund for så å dra videre på neste tur. Ellinor orker ikke slike lange turer nå, så da måtte jeg ta en aleinetur med henne også. Tusen blei på nesten 4 kilometer, men vi brukte over en time, så vi tok det i veldig rolig tempo tilpasset henne. Vi var på tur med ei venninne og gikk oppe ved Va i Tistedal.

 

Etter disse to turene var jeg så sliten at jeg trudde jeg skulle dø på meg. Gjennomsvett var jeg også så jeg måtte dusje for andre gang den dagen. Sånn kan det gå når formen ikke er så god og man ikke helt veit hvordan man skal kle seg. Petter og jeg skal straks på tur på Festningen igjen. Jeg må bare fiske kattedoen som står til tørk etter en skrubb. Vi rekker det.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #erte #va #festningen

4 kommentarer
    1. Hmmmm – noen ganger blir man bare sånn sykt sliten! Jeg har det ofte sånn nå – av en eller annen grunn – blir plutselig sliten, helt ut i fingertuppene……. hmmm….. klemmer <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg