JEG GLEMTE DET!

 

Det er ikke bare lett når hukommelsen suger big time! 

 

Petter og jeg skulle egentlig på tur med tanten min i dag. Vi pleier jo å gå ei mil når vi har tid. Denne turen har bare forsvunnet ut av hodet mitt. Tanken slo meg ikke i det hele tatt, før telefonen ringte og jeg så navnet hennes. Hu sto utenfor hos seg selv og ventet- det tar ca. 30 min å kjøre til henne- mens jeg fremdeles løp rundt i pysjen hjemme. Oops liksom. Ikke meningen. Vi får ta det igjen en annen dag. Har jo litt fri i påsken, så kanskje vi finner en dag da.

 

Jeg får heller ta en liten tur med Petter og Ellinor. Ellinor er drektig som bare det og valpene kommer om under to uker, så hu orker ikke å gå så langt lenger, derfor blir det bare korte turer på henne, og så får heller Petter litt lenger turer aleine. Vi får se hvor vi ender opp med å gå i dag. Solen skinner, så man burde i alle fall nyte det, selv om det faktisk er litt kaldt ute. Man får bare kle seg godt, så blir det bra. Tur må vi i alle fall ha, selv om det ikke blir ei mil i dag.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #tur #glemsk

4 kommentarer
    1. Ups da 😮
      Fort gjort å glemme.
      Jeg glemmer mye hele tiden. Ganske plagsomt.
      Tidligere i uka skulle jeg til behandling på Lassa. Og på kjøreturen dit, glemte jeg hvorfor jeg var ute og kjørte…..
      Huff.
      Men ja, dere får ta det igjen. Det er ikke verre enn det 🙂
      Kos deg med dagen ♥

      1. Ja, noen ganger bare glemmer jeg en del :O Men syns i grunn det er verst når man som du sier, er ute å kjører til et sted, men så husker man ikke hvorfor man er ute å kjører, eller hvor man skal :O Det er vemmelig. Men som regel husker jeg det før det er for seint 🙂

    2. Påsken er en fin turtid for mange. Er man kanskje litt opptatt på formiddagen kan man gå en tur seinere på dagen. Det er tørt mange steder så noe bållaging for min del blir det ikke. Husker sist sommer da det var knalltørt over alt. Og da dro brannbiler rundt på badeplasser og sjekke om det var noen som hadde bål. God påske.

      1. Ja, nå er det vel fyringsforbud i skog og i nærheten av skog i hele landet? Skumle greier. Håper ikke på en like tørr som i fjor- det var ille.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg