HEI, HER ER JEG.

 

Håper på en litt rolig dag i morgen. 

 

I dag er det jeg som har holdt kurs, fra 8-11. Det var litt tidlig å få i gang hjernen kjente jeg. Kurset gikk ikke helt som planlagt, men det gikk greit likevel. Jeg fikk sagt det jeg skulle si. Jeg holder kurs i hvordan enhetene ute i kommunen skal behandle fakturaene som kommer inn, og da fokuserer jeg veldig mye på at de skal forstå hvorfor det er viktig å behandle fakturaene i tide i forhold til mva. Jeg liker veldig godt å jobbe med mva, det er alltid noe nytt å lære. 


Hei, her er jeg. 

Jeg blei sittende å jobbe litt lenger i dag også, så jeg har ikke rukket så mye mer enn å spise. Kristoffer skulle på trening i dag, så vi har spist hver for oss. I dag byttet jeg ut kyllingwieneren med toast. Orker ikke å lage middag til meg selv. Hundene må vel få en liten tur litt seinere i kveld. Cupid har funnet seg plass under teppet i sofaen i dag. Jeg satte meg nesten på ha, fordi jeg ikke fikk med meg at han lå der. Han har aldri ligget der før, så jeg tenkte ikke tanken. 

Han var kjapt framme med å si at han var der og krevde litt kos i tillegg. Da må man kose da. Han fant veien tilbake under teppet igjen ganske så kjapt. Petter og Ellinor ligger rett ut og sover, så jeg skal nyte sofaslitingen en stund til. I morgen håper jeg på en litt rolig arbeidsdag. Det er alltid mye å gjøre på jobb, og litt hektisk, men det er helt greit. Disse kursene kommer bare i tillegg og det stjeler så klart litt tid fra alt det andre jeg må gjøre. Men i morgen blir det bra.

 

♠ELEVELE ♠

 

___________________________________________

#hverdag #hektisk #kurs #sliten #jobb #katt

___________________________________________

4 kommentarer
    1. frodith: Merkelig nok velger han først i dag å ligge under teppet- i dag som det faktisk er varmt her 😛 ha ha… Etter at han ved et uhell greide å stenge seg selv inne på badet mens jeg var på jobb i går, og jeg da blei møtt av et lite hyggelig syn, og lukt, så syns han vel det var bedre under teppet i sofaen 😛

      Men nei, han er ikke så god venn med hundene enda at han varmer seg på de 😛

    2. Så gøy…ja det må være litt gøy å lære bort litt av det man kan…Fine cupid…ha en god kveld og en ny god dag i morgen!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg