JEG KJØPTE MEG EN KOKEBOK.

Opptur med sunn mat – Linda Stuhaug.

Jeg har fulgt Linda Stuhaug i ganske så mange år nå. Helt tilbake til jeg bodde i Lindesnes og det begynner å bli noen år siden. Jeg har prøvd flere av oppskriftene hennes og de faller alltid i smak. Jeg har nå kjøpt den første kokeboken hennes.

Jeg har prøvd flere av rettene i boken og det er mye godt der. Hovedpoenget mitt med boken er å bli kjent med sunnere varianter og hvordan de brukes. Jeg har mast i evigheter om at jeg vil endre en del på kostholdet, uten å bli ekstrem, og dette er starten.

 

 

ELEVELE

 

#mat #sunnmat #kokebok

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg