ENKEL SMINKE.

Som mange andre har jeg en litt travel hverdag så flott sminke hører til sjeldenheten. 

 

I går la jeg en enkel, men fin sminke som passer i hverdagen – selv brukte jeg ikke mer enn ca. 15 minutter på å legge den.

Øyenbrynspenn og tint, to ulike øyeskygger, mascaraprimer og mascara, rouge, highlighter, contouring, lipliner og lipstick.

 

Jeg er ingen ekspert på sminke, men jeg øver litt nå og da og syns selv jeg blir flinkere og flinkere. Sånn i teorien kan jeg ganske mye, vil jeg si, men utførelsen er ikke like enkel – det er jo kunst. Men som de sier; øvelse gjør mester. Kanskje en dag.

 

 

ELEVELE

 

#sminke #mascara #lipstick

4 kommentarer
      1. Tusen takk 😀 Det er jeg velig enig med deg i, naturlig, men fint er målet – og litt ekstra fargene på leppene syns jeg er lekkert, men litt tilbakeholden der enda 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg