NÅR MAN ENDELIG KOMMER SEG UT DØREN.

Petter blei i alle fall fornøyd.

Formen er ikke helt god, så det tok litt tid før jeg kom meg ut døren i dag, men bedre seint enn aldri, har jeg hørt. Og litt frisk luft – det var kaldt i dag – er sjeldent feil. Ikke at det hjalp på skallebanken, men det var godt likevel. Skikkelig høst i dag.

Vi var ikke ute mer enn en time, men det er mer enn greit nok for oss to, spesielt når det er litt kaldere enn man trudde og man hadde kledd seg litt lite. Jeg var litt varm fra før, men det gikk på en måte ganske fort over når jeg kom meg ut.

Etter litt slappings på sofaen med popcorn til frokost og serie på tv fant jeg ork til å preppe litt mat. Jeg har kjøpt den nyeste boken til Ida Gran Jansen og har nå fylt opp den lille fryseren vi har med diverse mat som bare er til å varme opp i ovnen.

Noen ganger er dagene travle og noen ganger bare orker man ikke, og da er det greit å ha ferdig laget mat i frysen som bare er til å hive inn i ovnen. Maten er til og med god. Lasagne, fiskegrateng og makaronigrateng har det blitt til nå. Mer står på planen.

 

 

ELEVELE

 

#foto #hverdag #tur #hund #irskulvehund #høst #sopp

6 kommentarer
      1. Tusen takk 😀 Nå i det siste har det vel regnet hver dag i over ei uke, så det har ikke blitt de fineste turene 😛
        Bra du føler deg bedre <3

    1. Deilig å komme seg ut! Klart Petter liker det….! Ser du har finni fluesopp! Har du også sett veeeldig lite av det i år???? Jeg har bare sett 1 stk på alle de turene jeg er rundtomkring….! Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg