PINK POWER.

 

Rosa i naturen er ikke så verst altså.

 

I går rakk jeg nesten ikke å komme hjem fra jobb før vi dro ut igjen. Vi tok en tur på brygga sammen med et vennepar og tok litt mat og et par øl. Jeg trenger vel ikke akkurat å poengtere at det var alt for varmt ute for meg i går, så jeg trudde helt seriøst jeg var mer stekt en kyllingburgeren jeg spiste, men jeg overlevde. Så fort solen forsvant var det rett inn til bartenderen for å få pledd.

Det er mye rosa rundt i Halden by. Jeg oppdager noe nytt og rosa nesten for hver dag på vei til og fra jobb. Jeg er ikke så fan av fargen rosa sånn ellers, men på planter og blomster syns jeg det er kjempefint. Farger generelt i naturen er veldig fint. Folk ser litt rart på meg når jeg stopper opp og tar bilder av alt mulig rart hele tiden, men da får de bare glo. Jeg liker å nyte naturen jeg. 

I dag er det i alt for varmt for min smak, så jeg kommer bare til å oppholde meg inne i dag jeg altså. Jeg orker ikke en gang å dra på trening, for det lokalet er så sykt varmt fra før av, så jeg orker ikke tanken på hvor varmt det er der i dag. Jeg får heller lade opp til neste uke i stedet for. Sofasliting står på planen, med andre ord. Mulig jeg orker å gjøre noe vettig inne, men jeg er ikke overbevist. 

 

Liker du fargen rosa? 

 

________________________________________

#foto #rosa #pinkpower #blomster #planter #natur

________________________________________

22 kommentarer

Siste innlegg