JEG BLEI DEN HELDIGE VINNEREN.

 

Noen ganger er man bare veldig heldig!

 

Hvis du ikke har lest om oppholdet mitt på Mikrohyttene kan du lese det her:

Mikrohyttene i Kragerø #1

Mikrohyttene i Kragerø #2

Mens vi var på Mikrohyttene i Kragerø hadde de en konkurranse gående, og på vei hjem fra hyttene måtte jeg så klart prøve lykken på den. Konkurranser er alltid gøy, spesielt når man vinner. Og jeg vant jeg, heldig som jeg er. Vi fikk vite det på nyttårsaften, og noen dager seinere kom premien i posten. Et flott saueskinn! Det var veldig gøy! Tusen takk til Mikrohyttene!

 

♠ ELEVELE ♠

 

#mikrohyttene #kragero #jegvant

10 kommentarer
    1. Gratulerer 🙂 Det er jo en flott premie ♥

      Jeg har faktisk ikke lest innleggene om mikrohyttene så nøye enda, men det er likevel du som har gjort meg oppmerksom på dem via instagram og sånt. Og jeg har lyst å dra tid selv sammen med kjæresten. Kjekt når man kan gjøre noe som ikke finnes over alt 🙂

    2. Gratulerer. Et saueskinn pynter opp og kan rammes inn og brukes til bilde. Jeg heller sjelden jeg men deltar ikke så ofte på slike ting. Fakta; spiller litt lotto og litt sånn men det gjør vel alle, men for min del er det dårlig butikk. Ha en fin kveld.

      1. Ja, man kan bruke et sauskinn til mye og på mange måter 😀 Hadde det ikke vært for hundene skulle jeg brukt det som teppe på gulvet 😛 ha ha

        Lotto er dårlig butikk her også, men like spennende for det om 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg