EN EKSTRA HVILEDAG.

 

Bra, men ikke bra. 

 

Mulig jeg var litt overivrig i går etter å ha holdt meg i ro hele tirsdagen, bortsett fra en tur på apoteket for å hente ut flåttmiddel til Petter. Hevelsen er nesten borte. Nå er det sånn at du må se nøye for å se, for det er bare litt igjen her og der på føttene. Men vondt er det fortsatt, merkelig nok. Man blir litt lei av å ikke gjøre noe, så jeg tok sjansen på en tur ut i går.

Valpene til Ellinor vokser så fort så jeg tok sjansen på en liten kjøretur for å besøke de igjen. I går var de 6 dager gamle. Jeg hadde med tantebarnet mitt også. Og joda, valpene har vokst! Herlighet, de er så søte. Jeg veit ikke hvor lenge vi satt i valpekassen, men jeg trur det blei noen timer. Når jeg kom hjem var beina bare bittelitt mer hovne enn tidligere på dagen.

Hevelsen er ikke så ille i dag heller, men spesielt venstrebeinet er fryktelig vondt, helt opp til over kneet. Jeg har en mistanke om at jeg har dratt på meg betennelse i knærne igjen også etter å ha haltet rundt i flere dager. Derfor blei det en ekstra hviledag i dag, og så satser jeg på at jeg kan jobbe i morgen i stedet for. Og i dag skal jeg ikke gjøre noe, nesten.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #hvile

6 kommentarer
    1. For noe merkelige greier det med føttene. Jeg hadde fått litt panikk tror jeg. Sånn er jeg. MÅ vite hva det er. Men kjempegodt å høre du er bedre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg