DET LUKTER VÅR.

 

Bare man står langt nok unna et jorde. 

 

Naboen har et plommetre i sin hage som henger over i vår hage så jeg spiser plommer med god sammvittighet når de først er modne. Jeg må sloss med Ellinor for å få noen, for hu elsker visst plommer. Plommer i store mengder er ikke bra for hunder- de kan bli dårlige i magen- men et par går greit. I morgen skal jeg forresten beske Ellinor og valpene igjen.

Jeg har sett ferdig gårsdagens episode av Game of Thrones. Shit jeg holdt pusten mange ganger gjennom hele episoden. Det er helt sykt spennende altså! Petter har fått kveldstur og venter i grunn bare på kveldsmat før han er helt fornøyd. Han skal få flåttmiddel i maten i dag, så da blir han vel ekstra glad fordi han trur det er godbiter. Lettlurt er han, det må jeg si.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#foto #vår #blomster

6 kommentarer
    1. Fine bilder..kan nesten lukte våren av å se på dem… Hunder som spiser plommer har jeg ikke hørt om..hehe.. men kjenner ikke så mange hunder heller da :))

    2. Hei!

      Plommer er godt rett og slett!!!

      Jepp – siste episode av Game of Thrones var virkelig spennende. Arja kom til sin rett 🙂 Elsker den serien <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg