BADEKATT MED BADEENDER.

Jeg innrømmer det, jeg gjør det kun fordi bildene blir mye kulere- katten kunne ikke brydd seg mindre.

Denne lille nakenfisen er fremdeles ute så fort det er varmt. Bildet er fra tidligere i sommer, men han har vært ute i dag også, mens solen fremdeles var fremme. Han skulle få et planlagt bad i kveld, men det badet kom nok så akutt når han kom hoppende opp i sofaen med bæsj på ryggen. Jessda, koselig med katt. Hvor han har fått det i fra veit jeg ikke, men bade måtte han.

Og selvfølgelig er badeendene med. Dette bildet er også fra tidligere da badet kom litt hastig på og jeg ikke fikk med meg kameraet. Men hastebad, eller godt planlagt-bad spiller ingen rolle, endene er med. Og jeg innrømmer at det kun er for bildets skyld. Cupid bryr seg fint lite. Jeg liker de. Cupid ser helst at han slipper å bade, men han er flink og venter til jeg er ferdig.

Og for de som måtte lure så er Cupid ikke en Sphynx, men en Elf, en Elf er blanding av Sphynx og American Curlcat og skal altså utgjøre en ny rase, Elf. Jobben med å få den som godkjent rase er i gang, men hvor i prosessen de er veit jeg ikke, ikke er jeg så opptatt av det heller. Han er den første Elfen i Norge og er autorisert terapikatt. Så veit dere litt om denne lille fisen også.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #katt #dyr #elf #nakenkatt #badeender

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg