HVERDAG- BARE LITT SLITEN I DAG.

 

Én teit dag er bedre enn mange teite dager. 

 

//annonselink

 

I dag er jeg fryktelig sliten. Jeg har mer, eller mindre sovet i hele dag. Jeg var litt våken tidligere, men helt ut av det blå våknet jeg noen timer seinere på sofaen. Jeg har hatt noen hektiske dager med litt forskjellig som har skjedd, så jeg er nok bare veldig sliten pga det nå. Jeg har ikke sover så veldig mye i helgen, så jeg trenger vel bare en liten hviledag, eller to. 

I dag er formen så slakk at jeg ikke en gang orker å lage middag, så det blir en enkel løsning på det. Jeg gleder meg til første levering fra SpisRiktig (annonselink) kommer ut på nyåret. Da blir det god mat hver dag, selv om jeg ikke er i form. Uansett satser jeg på at formen er bedre i morgen igjen. Faktisk håper jeg på bedre vær også. 


Været i går var upåklagelig. 

I går var været kjempefint. I dag har det regnet og slaps og alt annet møkk. Glatt som fy mange plasser også. Typisk norsk vinter, med andre ord. Perfekt dag å ikke være i god form på når man først er i dårlig form da, kanskje. Jeg skulle egentlig skrive siste kapittel av Osloturen i dag også, men det trur jeg får bli i morgen i stedet for, for i kveld orker jeg ikke å tenke.

Jeg burde jo ha vært ferdig å fortelle om den Osloturen for lenge siden, men ting tar tid, og man må jo tenke så mye for å huske alt. Det siste kapittelet er også det beste kapittelet, så det trengs et klart hode for å huske alt og for å kunne fortelle det så bra som mulig. Jeg ler bare jeg tenker på det nå, så gøy er det! Håper dere blei fristet til å lese i morgen nå da. 

 

Har du hatt en bra start på uken?

 

_______________________

#hverdag #dårligform #sliten

_______________________

16 kommentarer
    1. frodith: Ja, det er ferdig laget middag som man bare varmer opp- genialt i en travel hverdag, eller for oss som ikke liker å lage mat 😛 he he

    2. Mia: Håper formen din blir bedre også <3 Og Fjorland sin risgrøt er helt sykt god! 😀

      Takk- var på vei hjem fra tur i skogen i går 😀

    3. Har en litt hysterisk stressa hverdag nå. Dessverre. Mye som har skjedd de 6 siste ukene, og det er ikke helt greit. Har ikke skrevet om det på bloggen, men jeg hadde en onkel som døde for 2 uker siden, etter 5 uker på sykehus og på lindrende. Han hadde bare meg og søs – vi var hos han en tur hver eneste dag…. slitsomt, men utrolig viktig å ha gjort det. Har hopet seg opp på jobb og snart er det årsoppgjør… mye klaging, men godt å få sagt det…… god bedring – ta vare på deg! <3<

    4. Tok sesongens første skitur på søndag. Det ble bare 4 km tilsammen men det var deilig. Nå venter flere skiturer snart.
      Ellers er tankene preget av jul, skal pynte litt men ikke for meget. Kjøper heller frukt enn kaker og marsipan. Men vil unne meg litt godt pålegg som laks og mye fruktsalat.

    5. Helge: Så kjekt å kunne stå på ski 😀 Jeg liker ikke den slags, men Petter syns det er gøy med tur i snøen, så vi holder oss til sko og poter 🙂

      Det syns jeg helt klart du skal unne deg- litt ekstra må man kose seg, selv om jeg er helt med på den frukten altså 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg