HVERDAG- SÅ FORSVANT DENNE DAGEN OGSÅ.

 

Jeg skjønner ikke hvordan det er mulig! 

 

Jeg rekker seriøst ingenting om dagen. Jeg sto til og med opp halv syv i dag, selv om jeg var megatrøtt. Jeg hadde allerede ligget våken en stund, og fikk ikke sove, så jeg sto like gjerne opp. Jeg regnet meg jeg kom til å sovne på sofaen etterhvert, noe jeg også gjorde, etter å ha ligget noen timer å sett på Stranger Things. Bra serie, for de som har vurdert å se den. 

Jeg måtte til byen en tur i kveld for å bli ferdig med de siste julegavene. Og endelig er jeg ferdig! Nå skal jeg ikke kjøpe en eneste ting mer før jul, så nå er alt det stresset ferdig.Ting var så mye roligere de 7 årene jeg ikke feiret jul! Men men, nå er jeg stresset ferdig for i år i forhold til gaver. Dagen er allerede over og jeg har jo ikke rukket alt det andre jeg skulle gjøre. Vel vel.

 

Er du ferdig med julegaveinnkjøpene? 

 

_______________________

#hverdag #julegaver #stress

_______________________

20 kommentarer
    1. Jeg mangler bare Hr Frodith, og den skal kjøpes snart 🙂 Ellers bare jobber jeg….
      Du hadde en fin lue der da, men ikke så fin som den jeg har HER 😀 He-he

    2. frodith: Da er du snaaart ferdig 😀

      Herlighet, var sikker på at jeg hadde vært inne å svart, men jeg har visst ikke trykt på send… Ja ja- nå har jeg svart i alle fall 😛

    3. Føler det selv nå. Er sykt slitsomt med skolen oppi julestria.. Glad jeg var ferdig med alt til jul ganske tidlig ;s Viss ikke hadde jeg bare lagt meg ned i fosterstilling akkurat nå. Men med en gruppeeksamen og tre rapporter som skal skrives før jul, en gave som mangler i posten og skal fly rundt for å levere de siste gavene, er jeg ganske stressa for tiden selv ;o

    4. Ja det kan virkelig være litt stress med denne julen. Men godt er det når du er ferdig:-) Nå håper jeg du får kose deg masse den siste tiden før jul<3 god jul

    5. Ja det stemmer..du feiret jo ikke jul du…og når er du også i dette stresset….Er et stress å få alt i boks..men koselig å høre at du også skal feire i år…Nå kan du slappe av fremover da..mange dager igjen….mange…hihih..ha en god natt!

    6. etter alle turene på sykehuset nå så fikk jeg handlet julegaver i dag heldigvis så NÅ er jeg ferdig ,har ikke fått handlett før for har hatt så mange turer på sykehusett med allergi nå .

    7. Søtmonsen ): Jeg skjønner fremdeles ikke hvordan folk kan like julen- det er jo bare mas og stress i lange tider 😛 ha ha.. Men huff, ja- håper ikke du ender i fosterstilling av alt det andre da <3

    8. Toini: Jeg feiret jul første gang på 7 år i fjor- da angret jeg mildt sagt, etter jeg endte opp på et lokale med 24 stk 😛 ha ha.. I år hadde jeg tenkt å snike meg unna, men så hadde visst Doffen bestemt at jeg skulle feire jul hos de- vel, fra 24 stk til 6 stk skal jeg overleve 😉

      Maaaange dager 😛 Måtte nettopp ringe til veterinæren for å utsette en øyekontroll på Petter som jeg hadde time til nå på fredag- har ikke sjanse til å rekke det :O Men men, fikk ny time i januar, så da skal jeg få det til 🙂 Er bare en liten kontroll, så har heldigvis ingenting å si 🙂

    9. Aylar Von Kuklinski: Jeg er bare ikke så opphengt i julen som de fleste andre 😛 Og så syns jeg der er helt sykt masete og stressende, utakknemlige folk som ikke er fornøyde med det de får og bla bla bla 😛 I fjor bestemte jeg meg for å feire jul hjemme hos min familie for første gang på 12 år. Vi var 24 stk og måtte leie lokale for å få plass- aldri igjen! I år skal jeg feire jul hos familien til kjæresten (han har bestemt det- ha ha), men da er vi 6 stk inkl meg, så satser på jeg overlever 😛

    10. anonymfortiden: Så kjedelig med alle de besøkene til sykehuset- spesielt når man gjerne skulle brukt tiden på noe annet (det vil man kanskje uansett høytid, men). Men bra du er ferdig nå da 😀

    11. Har kun igjen en liten gave til en nabo – en liten konfekteske.
      Planen var og handle litt til meg selv også men det gikk ikke men nå må jeg tenke litt mere på meg selv.

    12. Helge: Jeg har kjøpt gave til meg selv- ha ha- men jeg kan ikke si hva det er for naboen får det samme, og da skjønner de det med en gang 😛

    13. Jeg elsker julen <3 For det er så ekstra koselig, og jeg koser meg med de tradisjonene vi har <3 Jeg velger å ikke stresse ang. julen, men så klart er det stress nå, men det er pga skolen og ikke nok timer i døgnet ;P

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg