TIDLIG UTE.

Reklame | Glitter // annonselenker

 

Noen ganger er jeg til og med tidlig ute. 

 

Julebordsesongen nærmer seg med stormskritt nå. Når man trenger kjole, sko, veske, og jeg veit ikke alt, så går tiden fort altså. Jeg pleier alltid å være seint ute med alt. Jeg glemmer ikke for to år siden, når jeg fikk feil størrelse på kjolen, ikke én gang, men to, fire dager før julebordet skulle være. Det var helt sykt stress og jeg hadde mest lyst til å bare melde avbud. Men så ordnet det seg heldigvis, og jeg bestemte meg for at jeg skulle være tidlig ute neste år. Det var jeg ikke. 


VESKE // HER (annonselink).


LOMMEBOK / HER (annonselink). 

Jeg er ikke av typen som bruker veske. Jeg har en veske som jeg bruker til og fra jobb, slik at jeg har noe å frakte ting og tang jeg må ha med meg på jobb i. Ellers er jeg av typen som stapper alt mulig ned i lommene. I dag var jeg en kjapp tur i byen og gikk tilfeldigvis forbi en veske som til og med jeg kunne vurdere å bruke til et julebord. Jeg har sjeldent lommer på kjolen, så det er litt vanskelig å gjemme telefon og kort og alt det der. Som regel blir det liggende ubevoktet i jakken. 

Når jeg så denne vesken, i tillegg til halv pris, måtte jeg bare ta den med. Det er sikkert 2 måneder til første julebord, men nå har jeg i alle fall vesken klar! Jeg gikk for svart, de hadde den i rosa og beige også, for det passer til alt. Vesken er helt enkel og grei, men funker så absolutt til mitt bruk; et julebord, eller to. Jeg tok også med en lommebok som passer til vesken. Skal si jeg er tidlig ute når tilbehøret er klart i september. Bare resten igjen nå da. 

 

Er du tidlig ute til julebord i år? 

 

_______________________________________________________

#hverdag #julebord #tilbehør #veske #lommebok #mote

_______________________________________________________

12 kommentarer
    1. Snerten og fin veske du har kjøpt deg. Jeg er nok litt som du, ute i siste liten når det gjelder sånne ting.
      Jeg pleier vanligvis ikke å bli med på julebord, for de skal ja dem etter jobb IG da er jeg alltid for sliten!

    2. Har ikke vært på en slags siden 1990-tallet. Men det er litt av et opplegg, av erfaring er det bare ikke moro og se kolleger i fylla. Men hver sin smak. Tenker ikke på det i det hele tatt, men blir nok et koselig måltid på meg i desember uansett. Ha en fin dag.

    3. Da er du ihvertfall klar på veskefronten 😀 Fin var den også! Å ikke for stivpyntet, så den kan du jo faktisk bruke til andre festlige lag f.eks. byen om du reker på slikt. Ha en kjempefin dag <3

    4. Du prøver å være som speiderne “Alltid beredt” (i god tid)? Hørtes hesblesende ut for 2 år siden 😀
      Julebord…? Jeg..? Hva er julebord? ;o)

    5. Vera Lynn: Kanskje jeg greier å få kjolen ferdig i god tid i år 😉

      Skjønner deg godt jeg- er ikke akkurat i live på julebordene, men det går som regel ok 🙂

    6. Mia: Ja, denne går jo til så og si alt, derfor ture jeg å kjøpe den før antrekket. Ha ha.. Blir vel uansett en svart kjole av noe slag 🙂 he he..

      Nja, reker ikke så mye på byen altså, men skal jeg så er jeg klar. Ha ha

    7. Mima: Alltid beredt ja… not 😛 he he.. Det var helt krise altså. Jeg var sliten som fy etter det kjolestyret, for å si det mildt 😛 ha ha.. Året etter, altså i for, orker jeg ikke tanken på det styret, så det blei gjenbruk av den kjolen 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg