HELGENS GLEDER.

Det skjer ting! 

I går var jeg på Mary Kay seminar hele dagen og awardsnight hele kvelden. Egentlig er seminaret i Göteborg, men pga corona har det vært digitalt i to år nå. Vi håper veldig på at vi neste år kan treffes alle sammen i Göteborg. Det er det som er så fint med Mary Kay – vi er kollegaer alle sammen og heier på hverandre selv om vi ikke kjenner hverandre. Det er helt spesielt!

I dag har jeg vært ganske så slapp, etter en lang dag i går, men Petter og jeg tok en liten skogstur med naboen tidligere i dag, og da fant jeg så klart en fin sopp jeg måtte ta bilde av. Resultatet så du over her. Og nei, det er ikke pelsen til Petter på soppen, det kommer i fra noen andre, men jeg rydder sjeldent på bildene, så pelsen fikk bli liggende. Den hørte jo på en måte til.

Ellers har jeg faktisk jobbet litt i kveld og jeg byttet gardiner i full fart tidligere i sta, så jeg har ikke bare ligget på latsiden. Men nå skal jeg hive meg i dusjen og så skal jeg ta litt ansiktsmaske før jeg skal finne sengen etter hvert. Jeg liker å få med meg en episode av The Good Doctor i sengen før jeg sovner, så jeg må få rumpen i gir så ikke det blir for seint for meg. Kremt.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #helg #livet

 

4 kommentarer
    1. Fluesopp med pels – helt spesielt, hihi! Fint bilde! Moro med eventer – og fint at alle backer hverandre opp! Men klart bedre om man kan møtes også…..! Klem <3

    2. Vakkert bilde. Søndag i dag jo, så greit å være litt slapp. Her frister det ikke å stikke verken nesa eller stortåa utenfor døra. Stønn 🤗

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg