GOD HELG, UANSETT VÆR.

 

Det blei seint i går. 

 

Jeg veit ikke hva som skjedde med det været i går, men det var jo nærmest storm. Jeg veit jo aldri hvordan været blir før jeg står opp på morgenen og ser ut av vinduet. Og er det forandringer i løpet av dagen får jeg det ikke med meg før det faktisk skjer. I går var ikke den lureste dagen å gå i kjole, for å si det sånn. Men når man tydeligvis ikke vasker klær ofte nok og man brått ikke har flere bukser igjen, så får man bare gå rundt å vise trusen da. Vind er gøy. 

I går kveld dro jeg hjem til ei venninne og tok et par kalde med henne. Og så satt vi bare og skravlet som noen gale. Klokken blei faktisk halv fire før jeg skjønte at klokken var så mye. Da var det bare til å ringe etter en taxi og komme seg hjem i seng. Til og med Kristoffer rakk hjem før meg, og det er jo et under i seg selv. I dag har jeg heldigvis ingen planer, så det er ikke så krise om jeg sovner på sofaen snart. Ja ja, god helg til dere. Håper blåsten har gitt seg. 

 

Har du noen planer for helgen? 

 

__________________________________

#hverdag #helg #venninne #planer 

__________________________________

24 kommentarer
    1. Ja, i går ville jeg ikke hatt kjole 😀 I dag blir det utdrikningslag. Starter ute. Blir nok tights og kjole.. Og genser kanskje.. Ikke SÅ varmt 😮

    2. nydelig vær i Bergen og eg er snart på vei til jobb…..trodde eg hadde fri og ble litt tatt på sengen da eg hadde regnet feil på ukene.men sånn går det 😀 ha en flott helg <3

    3. frodith: Nei, frykelig dårlig dag å ikke ha flere reine bukser igjen 😛 Men, jeg jobber jo inne hele dagen, så sånn sett gikk det greit. Var bare til og fra bilen som var litt utfordrende, og når jeg løp hjemme på verandaen for å prøve å redde alt i fra vinden at jeg like gjerne kunne gått i trusa 😛 ha ha

    4. cuskima: Nå regner det her- hurra 😀 he he..

      Åhh, den er kjip- men greit det går greit å jobbe likevel da 😉 En gang dro jeg på jobb kl. 7 og når klokken var 8.30 fant jeg ut at jeg hadde seinvakt den dagen. Bahh. Ha ha..

    5. Kom noen vindkast her også, men jeg hadde heldigvis på meg bukser..hehe.. Hyggelig når praten går så lett at man nesten glemmer tida.. :)) Klem <3

    6. Du er vel vant med litt vind og uvær siden du bodde på Lindesnes før. Det var mye vær noen timer i går men varte ikke så lenge. Men det ble skader for noen mill kr og som vanlig fikk en slik storm en runde i media. Ha en fin kveld. 25.

    7. Helge: Ja, er ganske så vant med litt vind og ofte bare mer enn litt 🙂 Jeg f ikk ikke med meg når det stoppet, for jeg var inne hele dagen 😛 he he

    8. Så koselig med en sånn jentekveld…koselig det…og syns jeg ser deg..med skjørte oppover ryggen…hihihi Fortsatt god helg!

    9. God helg til deg også ^^ Var en tur til min bror og hans familie i dag, og kom hjem til nyvasket leilighet og biff med bakt potet til middag ;D Så det har da vært stas i dag du ;D Hehe

    10. Akkurat,, været kommer som katta i den berømte sekken, og klokka går helt av seg selv 😀 Kan vel neppe bli noe særlig bedre 😀 God helg 😀

    11. Toini: Veldig koselig 🙂 Er jo så langt i fra hver dag, så kjekt når man har tid og energi 🙂

      Ha ha- enda godt jeg har truse som faktisk dekker rumpa 😛

    12. Sååå koselig at du har en blogg 😊 Du har jo snakketøyet i orden – så skriver du like bra, morsomt og ironisk – og sikkert seriøst også – så kan jeg tenke meg at bloggen er veldig bra 😊👍🏼😍 Ses vel på jobben til uka 😊

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg