DAGER MAN OVERLEVER.

 

Jeg klager ikke litt en gang. 

 

De siste dagene, eller den siste uken kanskje, har vært så deilig. Det er jo bukse og genser vær og jeg bare elsker det! Den sinnsyke varmen er over og jeg trur ikke den skal komme tilbake. I morgen trur jeg faktisk at det er meldt regn, masse regn. Jeg er ikke sikker, for jeg sjekker aldri værvarselet selv, så jeg må bare stole på det jeg hører folk sier. Det har vært fint vær de siste dagene, men det er dager man overlever, fordi temperaturen er helt innafor. 


Det er snart Peter Pan-utstilling hos Frodith. Ikke glem å melde deg på hvis du ikke har gjort det enda. Trykk på bildet for å komme til invitasjonen. 

Jeg klager ikke litt en gang nå om dagene. Jeg klager ikke en gang på at jeg fryser litt innimellom. Jeg bare nyter at jeg ikke dør av heteslag, for å si det sånn. Jeg håper på regn i morgen, masse regn. Vi trenger regn nå. Det er fryktelig tørt i skogen og overalt, så regn hadde virkelig vært på sin plass. Vi får bare vente å se hva som skjer i morgen. Uansett vær skal jeg i alle fall skrubbe gulv her hjemme, før de gror helt igjen av hund og det som følger med der. 

 

Er du glad for at det ikke er like varmt lenger? 

 

______________________________________

#hverdag #sol #sommer #varmt #regn

______________________________________

20 kommentarer
    1. Veldig glad for at det ikke er så varmt. OG her regner det stadig vekk faktisk også 🙂 Sånn siste 3 dagene hvert fall. Stilig bilde 😀 Er det en hund som holder brillene, eller er det en hånd :-D?? Takk for reklame, håper det RENNER inn med bilder nå 😉

    2. frodith: Deilig med litt regn 😀 Her kan det gjerne regne hele helgen og så ta en god pause 😛

      Takk 🙂 Tok det i dag, vurderte å sende det til deg, men valgte et annet 🙂 Og ja, det er en hånd- den ser bare helt bigfoot ut 😛 ha ha

    3. Ja jeg skal ikke fleipe med den bønna di.. og snakke frempå om regndans og sånn. Din “bønn” hørtes virkelig helt ganske intens ut. Nå har jeg nettopp sendt avgårde bilde til Frodith.. så da er jeg med 😀 Lykke til 🙂

    4. Jeg kjenner på meg at jeg ikke er spesielt opptatt av været jeg. Følger kun med hvis jeg skal på tur, kjekt å vite hvordan været blir da og legge opp ruten etter det. Ellers om dagene tar jeg det været som kommer, jeg har i alle fall ikke makt til å forandre det, he-he 😉 Peter Pan og Frodith, ja, ja får titte innom henne å se om en enda kan hive seg med, alt etter hva hun har stelt istand da. Ha ei fin helg, det er jo snart!

    5. Det er litt deilig med ikke så varme dager. Men det var fint i dag så jeg bada i ettermiddag. Det var fantastisk godt og jeg ar ikke alene i annet. Ligger på balkongen enda, bare og kle på seg så går det bra. Ha en fin kveld. 25.

    6. Er så glad selv at det ikke er over 30 grader ute og over 20 om natta ;o Er så godt å endelig kunne sove MED dyna på igjen 😛 Haha, og ikke ei vifte som surrer og blåser hele tiden 😛

    7. Jeg kunne godt hatt det varmt hele tiden jeg. Elsker det <3
      Men vi trenger jo regn også, så det er bra det har regnet litt. Her øseregner det akkurat nå. Men vi har hatt jevnt med regn de siste par ukene, så jeg er helt klar for en pause nå. Er redd det vanlige Vestlandsværet har kommet tilbake 🙁
      Jeg forstår jo at det er ille med varmen også, fordi vi ikke er vant til det. Og de fleste av oss har ikke installert AC hjemme. Jeg har ikke det, så klart det var ille om nettene da man helst skulle sove 🙂 Så jeg skjønner deg godt 🙂 <3

    8. Ja det var super deilig å gå tur her i går og i dag….frisk, god luft….men ble litt varmere etterhvert….så ja..jeg liker også at det begynner å bli kjøligere….

    9. dedicat: Det blei jo ikke regn i går- folk lyver 😛 Men i dag ser det faretruende ut altså 😀 he he..

      Så gøy at du har fått sendt bilde til Frodith- gleder meg til å se alle bidrag 😀

    10. toveview: Det er akkurat derfor jeg ikke gidder å sitte på apper og det som er for å sjekke været, for uansett hva det blir så får jeg ikke gjort noe med det- tar det som det kommer liksom 🙂 Men akkurat nå er jeg veldig for at det skal regne, masse! he he..

      Ja, ta en tur inn til henne- er ikke for seint enda 😀

    11. Anonym: Ja, nå er det virkelig deilig ute- selv om man nesten blåste over ende i går 🙂 I dag ser det faktisk ut til å bli regn, så man kan jo håpe 🙂

      Høres deilig ut med en liten badetur- vannet er sikkert varmt enda, selv om temperaturene ute har sunket litt 🙂 Jeg badet to ganger i mai og det er det jeg har badet 🙂

    12. Søtmonsen ): Ja, det har jo vært så alt for varmt og alt det plagsomme som følger med det. Bråkete vifter og alt det der liksom 😛 Nå syns jeg det kan komme et skikkelig regnvær her og så kan det bli fine dager igjen- sommer, men ikke opp i 30 grader liksom 😛

    13. Malin: Ja, det kan godt være sol, men det trenger jo ikke være så sykt varmt at man dør på seg liksom 🙂 22 grader og ikke kald vind er jo mer enn nok nå liksom 😀

    14. Eva: Vi har liksom ikke hatt noe regn! Kom noen få dråper en kveld, men det var det liksom. Nå regnet det ganske godt natt til fredag, og det var så deilig 🙂

      Nå kommer det faktisk noen dråper i skrivende stund, så håper det kan regne skikkelig i dag og så kan det bli noen fine dager igjen, men helst ikke opp i 30 grader 😛

    15. Toini: Ja, det er fortsatt varmt i solen når vinden ikke tar helt av 🙂 Men ellers nå ser jeg frem i mot høst- håper det blir en fin høst med sol og ikke bare regn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg