NOEN NYTER SOLEN MER ENN ANDRE.

Whinter is coming! 

Det er fortsatt grusomt kaldt om morgenen og kveldene, men dagene har vært veldig fine her, med alt fra 20-25 grader. Noen dager syns jeg det har vært litt for varmt, fordi jeg har kledd meg etter temperaturen om morgenen. Jeg går jo et stykke om morgenen, så jeg kan jo ikke fryse, da må jeg heller risikere å bli varm på dagen. Cupid derimot, han nyter varmen- desto varmere, desto bedre.

I dag, som alle andre dager det er sol, forsvinner han ut døren med en gang jeg åpner den. Her skal det soles og rulles i sand og jord. Jeg trur han han som mål å bli så møkkete over hode mulig. I alle fall ser det slik ut, for møkkete som fy er han. Det er ikke så sykt lenge siden han fikk et bad, men det skal ikke så mye til før han er skitten igjen. Lille rampegutten som garantert gjør det med vilje.

Petter burde i grunn få seg et bad han også. Vi skal til behandling neste uke og han må faktisk få seg et bad før det. Jeg har ikke samvittighet til noe annet. Stakkars behandler som skal ta på han liksom. Han er heldigvis en enkel hund å bade, det tar bare litt tid siden han er så stor og har så mye pels. Det går mye raskere mer Cupid, kam du si. Jeg må bade de hver for seg da, er ikke plass til begge samtidig.

 

 

ELEVELE

 

#hverdag #hund #katt #sommer

4 kommentarer
    1. Så kjempefint og nydelige bilde 😍😍😍 Ja, den rasen liker nok varme ja. Ser på utstillinger at noen kler på rasen der fordi de ikke skal fryse, men de har jo så høy kroppstemperatur i forhold til andre katter.

      Mine katter er også glad i varme, og de vil ikke ut på katteverandaen når det regner og blåser.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Tusen takk <3

        De er varme i seg selv, men de blir veldig fort kalde, så klær er en nødvendighet hvis man skal ut i temperaturforskjeller 🙂 Cupid f.eks brukte også klær når han skulle på jobb, slik visste han at han skulle på jobb og gikk rett inn i jobbmodus når den spesielle genseren kom på 🙂 Cupid er ikke en Sphynx og er ikke godkjent for utstilling da han fremdeles regnes som en blandingskatt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg