HEI HEI HEI.

Jeg har visst litt å ta igjen, eller noe sånt.

Folk spør ofte om jeg er lei meg, men sannheten er bare at jeg er så sykt trøtt- og det kan man jo i grunn bli lei seg av. Men nei, jeg er sjeldent lei meg sånn uten videre, men jeg er trøtt sånn ca. hele tiden. Natt til i går våket jeg 17 ganger- ja, jeg telte- i løpet av natten for at jeg måtte knekke løs kneet som stadig går i lås mens jeg sover. Da blir man en smule trøtt da.

Og så forsvinner brått dagene og da er det noen dager uten livstegn, men det er vel i grunn alle vant med når det gjelder meg. Jeg prøver å ikke la det gå flere uker mellom hver gang da, men jeg skal jaggu ikke love noe der heller. Kremt. Er det bare jeg som syns vinteren har kommer alt for tidlig i år? Det eneste som mangler er liksom snøen, men gradene sier norsk vinter!

 

 

ELEVELE

 

#hverdag

6 kommentarer
    1. Søvn er utrolig viktig, men det vet du sikkert alt om. Jeg (..banker i bordet…), har alltid hatt veldig lett for å sovne. Det er jeg utrolig takknemlig for. Føler med de som sliter med det. Her har vi innsett at sommeren ikke kom i år 😀 Så da får vi satse på neste år 🙂

    2. Uffda, det er ikke godt å mangle søvn eller ha vondter. Føler med deg her. Fortsatt er det vel sensommer, men vinden om dagen er ganske så kald her også. Koselig med et livstegn fra deg og jeg ønsker deg en vakker helg. Klemsiklem 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg