ALLE DISSE IRRITERENDE FORANDRINGENE!

 

Jeg kjenner jeg blir irritert, sånn på ordentlig! 

 

Det er ingen hemmelighet at jeg var en av de som var maks negative til at bloggsoft, skulle gå over til WP. Jeg er fortsatt irritert over det, hvis noen skulle lure. Men, man venner seg til ting og man lærer hvordan å gjøre det enklest mulig for seg selv slik at man greier å legge ut et innlegg uten å klikke i vinkel. Jeg klikket en del i begynnelsen, hvis noen skulle lure på det også. Jeg liker forandringer jeg altså, men der også har jeg grenser. Men jeg har kommer greit inn i det, likevel.

 

Helt til her om dagen, når blogg plutselig bestemte seg for å endre hele oppsettet på bloggen min! Teksten, størrelser, mellomrom mellom avsnittene- ja, alt! Ingenting funket som det skulle, i det hele tatt. Tok du samme mellomrom mellom avsnittene var det langt i fra det samme når du først publiserte innlegget. Alt så helt på trynet ut, uansett hva man gjorde! Man brukte en time selv på det korteste bilder for å få det til å se ok ut! Man vil jo en ryddig blogg, i det minste.

Teksten i første avsnitt på mobilvisning var grei, bildene blåste seg opp slik at du kun så et lite hjørne av hele bildet, og på de neste avsnittene fikk man bare med seg halve setningene på hver linje. Altså, hvorfor må de kødde det så jævelig til hele tiden? Hvorfor byttet de i det hele tatt over til ny plattform når det viser seg at absolutt ingenting er på plass, what so ever?! Hvor lenge siden er det ikke vi blei kastet ut dette nå, og fremdeles er det ingenting som funker!

 

Ok, nå blei det mye klaging her, men sånn blir det når de hele tiden skal irritere meg med alle disse forandringene jeg ikke spør om! I dag har de likevel greid å bytte tilbake til slik det en gang var, av en eller annen grunn. Jeg har ikke spurt om det heller, men den tilbakeforandingen der er jeg bare fornøyd med, for nå sparer jeg 30 minutter per innlegg, siden jeg slipper å måtte rette på ting tusen ganger før jeg kan publisere det. Håper det varer nå, ellers flytter jeg for godt jeg også.

 

 

♠ ELEVELE ♠

 

#hverdag #irriterende #forandring

6 kommentarer
    1. God kveld, min småhissige bie 😉 Du, helt seriøst, det er synd det har vært så mye krøll med det nye her. Mange av dere har opplevd det. Tror du disse plutselig-endringene skyldtes det som gjorde at blogg.no var nede for fullt mye av i forgårs og i går? Håper det retter seg til det beste for deg og andre som sliter en del her, for blogg skal være gøy, ikke enda en stressfaktor. Livet har nok av de ellers…
      PS: Velger du å bytte plattform etterhvert, gi meg beskjed 😉

      1. Bzzzzzzzbzzzzzbzzzzz (er det sånn man lager bielyder?) 😛

        Det er ikke plutselige endringer- dette skjedde for ca. 2 uker siden, og brått i går endret det seg tilvake, men før jeg rakk å postet det klageinnlegget mitt i går, så var det tilbake til de irriterende endringene igjen og jeg måtte bruke mye tid på å pynte på innlegget for å se det til å se greit ut.. Det var nesten så jeg skreiv et nytt innlegg rett etterpå, bare for å klage enda mer. Ha ha…

    2. Jeg tror ikke de endrer, men at det er noen “bugs” i systemet som gjør at det bare skjer innimellom. For plutselig er ting “greit” igjen. Noen dager kommer vi ikke inn, fra minutt til minutt, og plutselig kommer vi inn. Det med ikke innlegg på forsiden ga jeg meg ikke på, jeg sa fra og forklarte igjen og igjen, til de skjønte at det ikke gjaldt det DE trodde først.. Til slutt oppdaget de hva som køddet til og fikk endret. 😀 Gjelder å ikke gi seg 🙂 IKKE FLYTT!! 🙂

      1. Uansett om det er bug, eller ikke, så er det uansett blogg sitt ansvar som ikke har kontroll på tingene sine. Joda, ting kan skje, men å flytte over til en ny plattform som ikke en gang er 50% ferdig, er jo helt på trynet, spør du meg. Jeg begynner å bli lei, rett og slett.. Og om jeg skal klage på de til absolutt alt som er galt, til de greier å finne ut av det så har jeg ikke tid til å blogge- da er det bedre å finne en ny plattform som ikke har disse problemene annen hvert minutt. Jeg er tålmodig, til en viss grense 😛

    3. Håper det roer seg på blogg nå 🙂

      Jeg trives her og tror det blir bra – og synes det har blitt greit etter hvert 😀 Du må ikke forlate plattformen her!!

      klem

      1. En, eller annen gang må de jo få kontroll på sitt eget system, vil man jo tru- når er et annet spørsmål. Det har jo ingenting å si hvilken plattform man blogger på lenger, for man kan uansett ikke følge hverandre, eller “svar” på kommentarer, så det å bytte plattform er mer aktuelt enn noen gang 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg