SKULLE TRU JEG VIL MEG SELV VONDT!

 

Første gang er alltid verst, sies det. 

 

Jeg får vel begynne med å si hei, igjen. Jeg har ikke kommet inn på bloggen på et par dager, mest sannsynlig for at nettet her hjemme suger innimellom. Jeg hadde problemer med å komme inn på større sider, slik som blogg og hjemmesider. Jeg fikk i alle fall lest bloggene deres fra mobilen, så det har ikke vært helt krise. Nå er i alle fall nettet restartet og ting fungerer som det skal, enn så lenge. Jeg håper det funker hele helgen, for jeg er hjemme aleine og en smule hjelpesløs. Litt i alle fall.

I dag har jeg vært på min første gruppetime på treningssenteret, og av alle ting endte jeg opp med trampolinetrening. Fy flate i svarte banan det var fasikens tungt! Skulle tru jeg ville meg selv vondt. Jeg er jo ikke så godt trent enda, at jeg ikke dør ved litt høyere tempo enn ved fart 5.5 på tredemølla. Men gøy var det faktisk. Jeg har lurt med svigemor neste uke, så nå er vi påmeldt begge to. Jeg håper at jeg skal rekke i alle fall 3 økter før det igjen, så formen er litt bedre. Man kan håpe.

 

♠ ELEVELE ♠

 

#trening #trampolinetrening

6 kommentarer
    1. Trampolinetrening MÅ jo være gøy?? 🙂 Sikkert slitsomt men GØY også 🙂 Det med bloggene, ikke sikkert bare ditt nett, har vært noe “kødd” igjen ellers også … Men virker bedre i dag 🙂

      1. Ja, det var veldig gøy- megaslitsomt, men veldig gøy 😉 he he..

        Kan godt hende blogg har hatt problemer, men jeg har ikke kommet inn på noen større sider med nettet, verken på telefon, eller pc, så tenker nok det er en grunn 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg