REKKER INGENTING.

Jeg veit ikke hvor tiden blir av. 

 

Alt det jeg burde rekke om dagen, rekker jeg ikke. I det hele tatt. Tiden liksom bare flyr. Jeg er på jobb hele dagen og etter det er jeg sliten. Da frister verken rydding, vasking, eller klesvask, selv om det virkelig trengs og selv om jeg i utgangspunktet liker å drive med den slags. Bortsett fra klesvask- det liker jeg ikke litt en gang! Men jeg rekker liksom ingen av delene.

I morgen er det torsdag allerede. Ukene bare flyr nå. Jeg føler det kun er mandager og fredager det går i. Dagene i mellom bare flyr av sted. Merkelig følelse i grunn. Det er julebord på fredag, utenom det trur jeg ikke at jeg har noen planer inn mot helgen. Og så er det bare neste uke igjen med jobb før jeg skal ha fri hele julen.  Det skal bli litt godt, kjenner jeg. Da skal jeg sove mye!

 

♠ ELEVELE ♠

16 kommentarer
    1. Det er mange som stresser om dagen. Start tidlig, planlegg ting som skal gjøres for jeg tror det hjelper. Men uansett er det vasking året rundt. Men jeg håper du rekker alt du skal og at du har et minnerikt julebord i vente. Ha en fin dag.

      1. Ja, i disse tider er det mange som stresser for alt, og det er fryktelig trist, men sånn har det dessverre blitt. Heldigvis roer det seg alltid, før, eller siden 🙂

        Det var et hyggelig julebord 😀

    2. Rekker og rekker .. jeg gidder ikke! Er sliten uten å gå på jobb jeg, og orker ikke starte på den helt store julerengjøringen, baksten eller hva det nå måtte være en burde ha gjort på denne tiden. Tar det litt piano, jul blir det uansett. Gavene er jaffal i hus!

      1. Ha ha, det var også en måte å si det på 😉 Og ja, jul blir det uansett 😛 Jeg verken baker, eller tar noen større rengjøring til jul, for med 4 dyr i hus må man har storrengjøring hele tiden- men da stopper det litt opp innimellom der også 😛

    3. Du er nok ikke den eneste som har det sånn. Tror de aller fleste kjenner på den følelsen. Ettersom jeg har ferie nå, så klarer jeg faktisk å få gjort det jeg skal, til den tiden det må. Det er første gangen på mange år det har vært sånn.

      1. Det er så kjedelig når man blir hengende etter med alt. Men, man kommer jo i mål før, eller siden 🙂 Heldigvis trenger jeg ikke å stresse med noe til jul, annet enn å fikse de to siste gavene 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg