HVERDAG- OPPDATERING UKE 34.

 

En bitteliten oppdatering over uken som gikk. 

 

Mandag: Jeg hadde en liten oppdatering over tre uker siden jeg ikke har blogget så mye i det siste. Trykk her for å komme til innlegget.

Ellers hang jeg meg på en 30 dagers challenge, i håp om å komme greit i gang med bloggingen igjen. 


Trykk på bildet for å komme til første innlegg av challengen. 

 

Tirsdag: Dag 2 av challengen. 20 fakta om meg selv var ikke bare lett å komme på. Trykk her for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Dag 3 av challengen. Dette ordtaket/sitatet har jeg faktisk kommet på helt selv. Litt moro det også. Hvis du vil lese om det kan du trykke her for å komme til innlegget. 

Ellers var jeg på stranden med hundene, på en tur som blei alt for kort pga turister. Sånn kan det gå noen ganger. 


Trykk på bildet for å se resten av bildene fra turen. 

 

Torsdag: Jeg trenger rett og slett en liten pause. Trykk her hvis du vil lese om hvorfor. 

 

Fredag – søndag: Bloggpause. 

 

Jeg kom litt i gang, men formen ødelegger en del. Hjernen fungerer ikke helt som den skal og energinivået er nesten helt på bunn. I morgen håper jeg på å finne et par bøker på biblioteket jeg har lyst til å lese. Få hjernen litt i gang igjen, men samtidig holde meg i ro, som jeg har fått streng beskjed om.

 

Hvordan har din siste uke vært?

 

___________

#oppdatering

___________ 

8 kommentarer

Siste innlegg