BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #3

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 


 

 

DAG 3 – MITT FAVORITT ORDTAK/SITAT

“De lekne har det godt – Jeg har det strålende”

Faktisk er det jeg selv som har kommet på den der, for veldig mange år siden. I en verden der man følte at man måtte vokse opp alt for fort, følte jeg vel litt at jeg måtte huske på det å ha det gøy også. Og det hadde jeg. Jeg hadde fantastiske venner på den tiden som helt klart gjorde dagene bra. 

Jeg har tatovert denne teksten på kroppen. Jeg tenkte lenge på hva jeg ville ha, tekst var bestemt, men ikke hva, helt til ei bloggvenninne hintet om teksten i headeren jeg hadde den gangen. Og den passer meg jo perfekt, siden det er jeg selv som har sagt det. Forresten betyr Elin “den strålende”. 

 

Har du et favoritt ordtak/sitat?

 

______________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #ordtak #sitat

______________________________________

12 kommentarer

Siste innlegg