HVERDAG- EN LITEN PAUSE.

 

Noen ganger bare trenger man å samle tanker og energi. 

 

Noen ganger trenger man rett og slett en liten pause. Jeg tar en liten pause nå. Regner med å være tilbake over helgen igjen. Mulig jeg titter innom føre det, men hvis ikke veit dere i alle fall hvorfor. Jeg syns det er veldig hyggelig med alle som tar seg turen innom her, det skal dere vite. 

Jeg skulle gjerne underholdt dere mer enn det jeg har gjort i det siste også, men når formen er som den er, med noen helt forferdelige dager og noen gode dager, så er det ikke så lett å underholde. Verke seg selv, eller andre. Jeg sliter nok med å underholde mine egen hunder og katter. 

De lider ingen nød, det er bare min egen samvittighet i forhold til hvor mye jeg ønsker. Sånn er det noen ganger. Men jeg kommer sterkere tilbake der også. Det har jeg bestemt. Jeg har ingen planer om å være så sykt sykling som det jeg er nå i en evighet. Det orker ingen av oss, for å si det sånn. 

 

Tar du noen ganger pauser fra bloggen? 

 

_________________________

#hverdag #pause #underholde

_________________________

18 kommentarer

Siste innlegg