NU ÄR DET NATTEN.

 

Det er en evighet siden jeg hadde et slikt innlegg. 

 

I dag har jeg egentlig ikke gjort så alt for mye. Jeg eier ikke energi til noe. Jeg prioriterer tur og kos med Petter. I dag har det bare blitt en liten tur, men vi tar det igjen i morgen. Det får bli veldig tidlig, for vi skal til veterinæren kl. 09.30 for vaksine, og de bør jo helst holde seg i ro etter det. Noen kan nemlig bli litt i dårlig form av vaksinen. Petter har aldri reagert, men jeg liker å ta forhåndsregler. 


Mini skulle bare visst at han skal til veterinæren i morgen han også. 

Mini og Pus skal også til veterinæren for å få sin årlige helsesjekk og vaksine i morgen. Tipper det ikke blir populært, men det får de bare tåle. Det er viktig å vaksinere, spesielt siden de er utekatter. Jeg er spent på om jeg får de med meg i morgen, eller om kattene plutselig blir ute hele dagen. Det er så typisk. Vel vel, jeg får bare vente å se i morgen. Nå sier jeg god natt. God natt. 

 

Har du noen spennende planer for morgendagen? 

 

____________________

#hverdag #natten #sove

____________________

8 kommentarer
    1. Fikk lyst til å kose mose hodet mitt der nå, men om jeg har erfart rett fra hun min så hadde det blitt biting og klør, hahaa xD
      Men gammel pus kunne man liksom gjøre hva man ville med <3 Elsket kos så han siklet <3

    2. Søtmonsen ): Blir verste rovdyret liksom, og det er ikke snakk om å slippe taket før tennene treffer beinet (bare for å overdrive noe veldig) 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg