TILBAKEBLIKK, OKTOBER.

 

Altså, vi er allerede i november! 

 

Månedens bilde 

 

Månedens opptur

Det må nesten bli at det er oktober i seg selv. Jeg elsker oktober! Oktober er fantastisk! 

 

Månedens nedtur

At det faktisk begynte å snø i oktober! Det skal ikke komme snø i oktober! Det er fy fy! 

 

Månedens turer

Denne måneden har vi vært på mange turer, den ene finere enn den andre. Herlig! 

 

Månedens tanker

Jeg trur hjernen har sluttet å fungerer, for jeg føler ikke at jeg tenker på noe for tiden. Ting går vel bra da? 

 

Månedens blogger

Jeg syns det er så kjekt å ha fått opp kontakten med en gammel blogvenn- Detunderligelivet. Hu er herlig.

 

Månedens blogginnlegg

Denne måneden har jeg hatt humor og vært litt alvorlig. Det må til noen ganger. Noen innlegg jeg vil trekke frem: 

HVEM KALLER DU HJERNEDØD? ♣

NOE VIKTIG Å TENKE PÅ! ♣

FRA HØST TIL SNØSTORM!

JEG HAR LAGT MEG UNDER KNIVEN ♣

HELT ÆRLIG, ER DU SÅ DUM? ♣

LOKALT, ELLER NETTBUTIKK? ♣

 

Har du hatt en fin oktober? 

 

______________________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #opptur #nedtur #tanker #foto

______________________________________________________________________

10 kommentarer
    1. Så fint Oktoberinnlegg! Fine bilder, fine tanker – og jeg synes det er digg at vi har fått kontakt igjen også <3 Nå ble jeg glad 😀 Herlig er du, frøken E!
      Men du.. var det ikke i oktober du ble medlem av foto-kose-klubben også..? Eller var det i september? 😉

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg