TILBAKEBLIKK, SEPTEMBER.

 

Det er kun tre måneder igjen av året! 

 

Månedens foto

 

Månedens opptur

Det må nok bli at jeg har fått forlenget vikariatet mitt litt til. Jeg trives så utrolig godt på jobb at hver ekstra dag er en stor glede for meg. Hurra. 

 

Månedens nedtur

Valpen jeg har ventet på i 3 år kom ikke nå heller. Heldigvis får vi ha Ellinor hos oss, så vi er fornøyde likevel. Petter syns i alle fall det er stas. 

 

Månedens turer

Det har blitt litt forskjellige turer denne måneden. Ganske mange med naboen over faktisk. Ellers har vi vel vært mest borte på golfbanen og rund om kring. 

 

Månedens tanker

Jeg trur helt ærlig talt ikke jeg har tenkt så mye denne måneden. Vikariatet mitt blei forlenget, så jeg kan drøye litt lenger med å tenke på å søke ny jobb i alle fall.

 

Månedens blogger

Denne gangen skal jeg trekke fram en ny blogger, WolfeRhrino. Han skriver om livet som bipolar og alle de utfordringene som kommer med det. Verdt å besøke. 

 

Månedens blogginnlegg

Selv om jeg har hatt et par av-dager så har jeg likevel blogget en god del denne måneden. Jeg liker det. Noen innlegg jeg vil trekke frem: 

SE ETTER DYREVERNMERKET ♣

HVA JEG BØR SPISE ♣

TIDLIG UTE ♣

LEGG I FRA DEG TELEFONEN! ♣

HUND OG SOPP ♣

SYKESTE ♣

DET BLIR FORT MØRKT ♣

BACKSTAGE OG RUMPEKLÅING ♣

 

♠ ELEVELE ♠

 

__________________________________________________________________________

#hverdag #tilbakeblikk #oppsummering #oppturer #nedturer #tanker #foto

__________________________________________________________________________

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg