HVERDAG- OPPDATERING UKE 25 OG 26.

 

En liten oppdatering, fordi jeg ligger så langt etter igjen. 

 

Uke 25

 

Mandag: Kun oppdatering i dag, som så ofte hellers.

 

Tirsdag: Mini og jeg er ikke akkurat bestevenner, når jeg våkner om morgenen og har førstemann til mølla med å fange den levende musen han har dratt inn! Møkkakatt, rett og slett.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag-Søndag: Null blogging. Jeg er på Gol.

 

Uke 26

 

Mandag: Null blogging. Fremdeles Gol-tur.

 

Tirsdag: Livstegn etter en uke uten blogging må man ha! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. (Det er ikke Petter på bildet. Petter er ikke grå).

 

Onsdag: Man blir sliten av å være på tur altså. En fisketur i solnedgangen sammen med førti tusen knott er helt innafor når man er sliten.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Det er kjipt å begynne et innlegg med å fortelle at jeg er syk, selv om innlegget egentlig var en smule positivt. Sånn er det noen ganger. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers var det Elin i løpet av uken igjen da. Noen ganger altså.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: 2 år med Petter i hus. Han har uten tvil gitt meg noen grå hår, faktisk kritt hvite, men det er det verdt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har jeg gjort tidenes svenskehandel! Seriøst. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: Det skjer noe når man går i fra 20.000 bilder i året, til 2.000 bilder i året.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Noen ganger får jeg for meg at jeg skal gjøre ting jeg ikke kan. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og så blir det liksom siste gang jeg gjør ting, trur jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det blei to ganske korte uker med oppdatering dette. Sånn går det når man er på farten og ikke er i form, eller har tid, for den saks skyld, til å oppdatere hver dag. Noen ganger må man bare nyte dagene vekk fra pc’en også. Gol var så klart hele høydepunktet her. Jeg gleder meg allerede til neste år. 

 

Hvordan begynte din sommer?

 

___________

#oppdatering

___________

8 kommentarer
    1. Jeg burde ha gjort det samme, tatt en ukesoppdatering. For det har ikke blitt mye aktiv blogging her heller. Jeg lover meg selv stadig at jeg skal blogge i allefall 1 innlegg per dag, men så glipper det…

    2. Min sommer begynte dritt, høh. eksamener, praksis, folk som var generelt fæle og gjorde det kjipt..(har skreve om det) Så vært veldig panisk og nedfor etterpå…men ser ut til å slappe mer av…gleder meg egentlig til sommeren er ferdig…sikkelig rart egentlig.

    3. Vera Lynn: Kjenner til den. Jeg også prøver å få til minst et innlegg om dagen, men noen ganger svikter det, rett og slett :/ Men, når jeg er på tur, der skjemaet er ganske tett, så prioriterer jeg ikke bloggen alltid- syns det er deilig med litt skrivepause også 🙂

    4. En herlig oppdatering 🙂 Du er jaggu meg produktiv.. føler meg jo som en ”slask” som bare smetter innom bloggen sånn dann og vann.. og jeg har en vane/uvane at jeg får ikke til å lage eget blogginnlegg før jeg har scrolla gjennom hva som er lagt ut av mine følgere.. og i alle fall kommentert litt 😛

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg