HVERDAG- SLITNE DAGER.

 

Det er ikke måte på hvor lenge “sliten” skal henge i. 

 

Selv om jeg mer eller mindre har sovet i 2 dager og 2 netter er jeg fremdeles like sliten som når jeg parkerte etter en langhelg på Gol. Jeg er helt slakt altså. Sånn kan det gå. I går tok vi bilen bort i gaten og strakk litt på beina, Petter og jeg, mens Doffen prøvde fiskelykken. Hadde det ikke vært for all knott!


1. Fisketur. 


2. Jeg håper egentlig på at han skulle snuble underveis og få seg et lite bad. Kremt. 


3. Petter og jeg sto på den sikre delen av land. Vi var ikke klare for et bad.

Knott er noe helt forferdelige greier altså. Er jo til å dø av! Jeg har sikkert hundre myggstikk fra Gol, men knotten her vil visst gi meg tusen bitt til!. Ja ja, det var ikke så lenge vi var ute, så vi slapp vel unna med hundre nye bitt i stedet for tusen. Nå skal jeg ut å ha meg ny PC. Denne er ikke brukenes til noe!

 

Liker du å fiske?

 

____________________________

#hverdag #fiske #tur #solnedgang

____________________________

8 kommentarer
    1. Håper slitenheten bedrer seg :)) Idylliske bilder du har her… Mange år siden jeg fiska nå..men det er egentlig koselig og avslappende :)) Ønsker deg en fin dag videre <3

    2. Så fine bilder av Petter og Doffen…:-) Hm…hvem er det mon tro ? 😀 He-he… Nydelige bilder hvertfall 🙂 Jeg håper du kommer det litt snart <3

    3. annebe: Det begynner å hjelpe litt nå, så satser på formen er såpass god at jeg kan komme meg hjem i morgen. Ha ha..

      Fisking er gøy, men jeg gjør det svært sjeldent 🙂 Men er koselig å se på- jeg skremmer fisken med prating. Ha ha..

    4. Den lille Pandaen c:: Her slippes fisken ut igjen, så null drap, men mindre kroken har festet seg slik at dyret plages da og må bli avlivet. Jeg syns ikke noe om det jeg heller, så jeg ser heller bare på at andre fisker 😛

    5. frodith: Doffen er “ofte” å se på bloggen. Noen ganger går han under navnet Kristoffer 😛 ha ha.. Takk- var en fin solnedgang i går 😀

      Formen begynner å våkne nå, så satser på jeg kommer meg hjem i morgen 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg