VÅKNER LIKSOM ALDRI.

 

Jeg er litt våken akkurat nå da. 

 


Maskrosen har våknet da. Hurra- den er så fin. 

I går sov jeg sånn ca. hele dagen. Jeg lå i alle fall å duppet av hele dagen. Jeg sov hele natten i natt og jeg var ikke direkte i farten på lørdag heller. Jeg er bare så trøtt for tiden og gjesper hele dagen lang. I dag var jeg litt redd jeg skulle sovne på jobb. Hadde det ikke vært for at det var iskaldt der i dag, så hadde jeg mest sannsynlig gjort det. Kaldt ute og kaldt inne. 

Jeg sovnet på sofaen i sta, men våknet heldigvis av at Kristoffer sendte melding om at han var på vei hjem fra trening slik at jeg fikk begynt på middagen. Jeg er litt mer våken nå, heldigvis, men de siste dagene har jeg liksom aldri våknet skikkelig. Veldig kjedelig, men jeg satser på det går over. I morgen er det heldigvis fri, så satser på jeg kan sove en time, eller to ekstra om det trengs. 

 

Skal du ha fri i morgen? 

 

___________________________________

#hverdag #løvetann #maskros #våken #trøtt

___________________________________

22 kommentarer
    1. Kroppen er grei sånn at den sier i fra hva den har behov for, men ikke alltid man er like god til å lytte. 🙂 Nyt fridagen og gjør som “kroppen befaler” 🙂

    2. Du får ta en kald dusj ;P Hehe, neida 😛
      Slitsomt å gå å være så trett hele tiden ;s Får håpe du våkner litt mer snart 🙂 Jeg har våknet litt mer med de nye medisinene, og sola som har kommet frem i det siste ^^

    3. Hihi, noen ganger er man bare helt utslitt….. jeg har fri i morra, ja – det er deilig, men betyr bare at jeg må jobbe enda mer ekstra for å bli ferdig med alt. Knurr….. lissom ikke greit å jobbe overtid fortsatt etter 4 hele mnd……….. klem <3

    4. Alle har fri i dag, men noen må jo jobbe uansett og bra er det. Det regner ute men en skogstur blir det trolig. Må ut og bevege kroppen. Kjøpte årets første engangsgrill i går så dermed er det bare og pakken sekken snart. Ha en fin dag.

    5. Søtmonsen ): Ja, en kald dusj hadde sikkert hjulpet, men så sykt jeg fryser fra før så trur jeg jeg skipper den altså 😛 he he..

      Så bra at du har fått noe som hjelper bedre 😀

    6. Margrethe: Ja, noen ganger føler man seg som et levende slakt :O Deilig med fri, men det er jo ikke greit at det er så mye å gjøre så lenge for dere :/ Da nyter man jo kanskje ikke fridagen fult ut :/

    7. Helge: Hvis noen må jobbe, så har jo ikke alle fri 😛 Samboeren må jobbe overtid denne måneden, og er derfor på jobb i dag, full dag 😉 Ja, her regner det også- begynte i og for seg i går. Kaldt og guffent.

      Du får finne et stort tre å sitte under, så du får ly for regnet slik at du kan grille litt 😀 Koselig 😀

    8. Ja, nå som vinteren er over skal vel ikke kroppen gå i hi. Men vårslapphet kan være ille for mange. Om du ikke blir bedre av trøttheten får du ta noen blodprøver hos legen og se hvordan det står til. Ha en vakker dag 🙂

    9. natheless: Er nok bare diganosen min som slår inn, så trenger heldigvis ikke flere legebesøk 🙂 Ha en fortsatt fin tirsdagskveld <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg