HVERDAG- SLITEN SOM FY.

 

I dag var det alt for langt å kjøre til Halden. 

 

Energinivået er ikke akkurat på topp i disse dager. Lange dager på jobb og lange dager generelt. I dag dro jeg fra jobb rett over halv tolv, siden jeg skulle reise til Halden. Først måtte jeg så klart hjem å pakke, rydde, vaske, spise, og selvsagt forberede dietten underveis på turen. Det er litt mye styr for meg det. 

Når man skal spise sånn ca. hver fjerde time og man skal kjøre i ca. seks timer så må man liksom lage en liten matpakke man kan spise underveis. For ikke å snakke om all den drikken jeg skal ha i meg. Det gikk greit det altså, men jeg kom meg avgårde mye seinere enn jeg egentlig hadde tenkt. Jeg er treig.

Jeg kunne ha pakket det meste ferdig i går, men det er ikke meg. Jeg pakker når jeg skal dra jeg liksom. Jeg kom meg avgårde kvart på to. Før jeg var i Arendal holdt jeg på å duppe av flere ganger. Jeg har i utgangspunktet sluttet med Red Bull, men jeg drikker alltid Red Bull på lange bilturer for å ikke sovne. 


Fra morgenturen i går, faktisk. 

I dag sleit jeg skikkelig! Jeg hadde ingenting som virket som en skikkelig oppkvikker, slik som Red Bull gjør. Men er man på diett så er man på diett. Da er det utelukket å pine seg igjennom dag etter dag for så å ødelegge hele opplegget før man er ferdig. Det er jo kun snakk om 28 dager, så det bør man greie. 

I tillegg gikk trafikken skikkelig seint i dag. Belgier på veien! Men etter jeg kjørte av båten i Moss kunne jeg ta igjen den tapte tiden på siste strekke inn til Halden. Nå er jeg sliten som fy. Jeg må spise en gang til før jeg legger meg, og drikke litt, så jeg må holde meg våken litt til. Wish me good luck! 

Jeg får finne en vond sittestilling i sofaen, så jeg ikke sovner, og se litt på tv. Kristoffer Doffen er å trener så jeg har bare okkupert hele leiligheten hans. Ok, kun stuen enn så lenge. Ikke at det er noe nytt. Jeg gjør det når han er her også jeg. Nei, på tide å runde av før jeg er for sliten til å trykke på “publiser”.

 

Hva gjør du hvis du trenger litt energi kvikt?

 

_________________________

#hverdag #sliten #energi #biltur

_________________________

14 kommentarer
    1. Skulle gjerne gitt deg energi altså, om jeg hadde xD Vi får bare håpe det blir bedre snart 😀 Kan gi deg masse positiv tenkning! 😀
      Heia Elin, heia Elin! 😀

    2. Uff..skummelt å kjøre når du er så trøtt da..men godt å høre du er vel fremme…og det gikk bra…Håper du får en god natt!

    3. Søtmonsen ): Ja, veit om mange som mister litt ekstra energi under dietten, men at den kommer seg etter dietten er ferdig, så satser på det kommer litt etter litt her nå 😀

    4. Etdiktomdagen: Jeg blir så lett trøtt når jeg kjører, derfor prøver jeg å unngå å kjøre langt i mørket 🙂 Ja satser på energien kommer etter hvert 😀

    5. Anne Grethe: Noen blir jo helt hyper av det 😛 Jeg liker ikke kaffe da og føler virkelig ikke noe behov for å begynne å like det heller 😛 he he

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg