HVERDAG- OPPDATERING UKE 27 OG 28.

 

Siden jeg ligger sånn etter kommer det en ekstra oppdatering i dag. Sånn kan det gå.

 

Uke 27

 

Mandag: Når katten kommer inn og spyr, og du trur den har spist spaghetti! Da er det lov å bli kvalm! 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Så var det det med å gjøre ting man ikke kan, som man sier man ikke skal gjøre igjen, men som man gjør likevel. Der har du meg.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Tirsdag: Bare dager. Dagene bare forsvinner.


Trykk på bildet for å komme til innlegget.

I samarbeid med Treat for Tails har kattene vært så heldige at de har fått prøve en katteeske full av spennende ting. Jeg trudde Mini var den som kom til å bry seg minst, men han skulle vise seg å være den som blei mest giret av godsakene i pakken. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: I dag fant vi flotte nyperoser i skogen. Det er en litt mindre type enn de man finner langs stranden, noe som gjør de, i mine øyne, enda finere.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og med min flaks, etter en etterlengtet tur i skogen, skulle så klart Petter bli bitt av hoggorm! Hele kvelden blei med andre ord tilbrakt hos veterinæren. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Torsdag: Og da følger det en oppdatering på Petter, Mini og villkatt og alt det der da.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers må jeg så klart dele litt flere bilder fra skogsturen vår. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: Når dagene går i et har man så vidt tid til å ta turen innom for å fortelle at dagen går i et. Men jeg greier det også jeg. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: For litt siden var jeg så heldig at jeg vant en sommerkonkurranse hos søteste Søtmonsen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Ellers har Frodith hatt en kjempegøy sommer-foto-utfordring som jeg så klart måtte henge meg med på. Jeg kom litt seint i gang, så måtte ta igjen litt. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og da kom dag 2 av utfordringen samtidig. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Frodith sin lille sommer-foto-utfordring fortsetter. Det er så koselig når hu finner på så gøye ting til oss!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Uke 28

 

Mandag: Usikker på hva jeg driver med i dag, siden jeg ikke har blogget. Tatt helt ferie, kanskje. 

 

Tirsdag: Dag 4 av Frodiths lille sommer-foto-utfordring må i alle fall ut, selv om jeg er bittelitt treig.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og med det følger da også dag 5, for å komme litt i rute, igjen. 


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Onsdag: Har visst tatt ferie på nytt.

 

Torsdag: Man skulle ikke tru det var så vanskelig å blogge litt hver dag, når man i tillegg veit hva man skal blogge om, men det er det altså noen ganger. Dag 6 av sommer-foto-utfordringen til Frodith er i alle fall på plass.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Og siden jeg ikke var tilstede i går kommer så klart også dag 7 i dag.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Fredag: I dag var rett og slett en litt vanskelig dag å finne bilde til Frodith sin lille sommer-foto-utfordring. Jeg spiser visst ikke så mye is. I alle fall tar jeg ikke bilde av det. Jeg prøvde meg i paint igjen og det gikk jo så som så det.


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

Når jeg var på Jula her en dag fant jeg en søt Batman grotte! En sånn skal jeg ha en gang i fremtiden!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Lørdag: I dag har jeg kommet til siste dag av Frodiths lille sommer-foto-utfordring. Det har vært veldig gøy, som alltid, å gjøre ting sammen med henne!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Søndag: Når jeg var på Kapphal for noen dager siden fant jeg tidens søteste t-skjorte. Dessverre hadde de ikke min størrelse, ellers hadde jeg kjøpt den med en gang!


Trykk på bildet for å komme til innlegget. 

 

Det var de to siste ukene. Man rekker mye i ferien, selv om man føler man ikke rekker noe. Dagene liksom bare flyr av sted og før man veit ordet av det er klokken midt i natten. Da er det kjekt at man kan sove til langt ut på dagen. Kremt. Jeg som til vanlig er en skikkelig morgenfugl er slapp som fy nå. 

 

Hvordan har dine to siste uker vært? 

 

___________

#oppdatering

___________

4 kommentarer
    1. Egentlig er sånne oppdateringer fine, for meg som er litt sånn av og på blogger. Da får jeg med meg alt det jeg ikke fikk i ukedagene. Akkurat den med den levende pastaen, kunne jeg vært for uten, hihihi ;o))

    2. Vera Lynn: Ja, noen ganger er det kjekt med oppdateringer, for jeg er ikke så alt for mye innom i perioder heller. Blir mer at jeg “prioriterer” et eget innlegg når jeg først har energi, og da er det ikke alltid jeg rekker å lese, eller kommentere så mye hos andre <3

      He he- jeg kunne klart meg uten hele hendelsen med levende pasta jeg 😛 ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg