HUND & KATT- TREAT FOR TAILS.

 

Gaveboks til katten!

 

// i samarbeid med Treat for Tails


Mini forelsket seg spesielt i én ting i esken.

Treat for Tails er en katteeske fylt med leker og godbiter, og litt andre nødvendige ting, som man får annenhver måned. Jeg skal ærlig innrømme at det blir lite godbiter på kattene siden Leon ikke tåler så mye og det er dårlig utvalg på dyrebutikkene. Det er svært få som har hørt om glutenfritt kattegodteri.

Jeg har aldri hørt om det jeg heller. Jeg visste ikke en gang selv at katter kunne være glutenallergikere før Leon. Treat for Tails har høye krav til god kvalitet og holdbarhet, i tillegg til at det skal være sunt og kornfritt. Det er minstekravet mitt også, så jeg var fornøyd allerede der. Men det skulle visst bli bedre!


Trykk på bildet for å komme til Treat for Tails for mer informasjon.

Når jeg var i kontakt med de var jeg veldig nysgjerrig på om de også hadde glutenfritt kattegodteri. De hadde ikke hørt om det de heller. Litt kjedelig, men Mini trenger jo ikke å bli straffet bare for at Leon ikke kan spise hva som helst, selv om det egentlig har gått mye utover Mini når det kommer til godbiter.

Jeg ville derfor prøve katteesken, for å se om det kunne falle i smak. Gleden var stor når jeg plutselig fikk mail tilbake om at de hadde funnet glutenfritt kattegodteri, men at utvalget var veldig dårlig. Så lenge det finns er jeg fornøyd. Og jaggu blei kattene det også, når de fikk sin første pakke. Spesielt Mini.


Det tok ikke lange stunden før Mini kastet seg over esken. Han prøvde nesten å krype opp i esken!


Jeg tømte bare alt ut på gulvet for å se hva det var han blei så giret på.


Og den var det ja! Den ene leken med en litt spesiell lukt. Kattemynte, kanskje? 


Se som han koser seg med den da!


Han blei jo helt baibis. 


Leon kom til slutt, men turte ikke komme for nære- jeg hadde nemlig støvsugd, vasket gulv og ryddet på plass bagasjen fra forrige tur, så han var redd vi skulle på biltur igjen. Da pleier han å gjemme seg så godt han kan. Den katten altså.


Beste leken ever, i følge Mini. 

Sommeresken til Treat for Tails inneholder:

♣ 2 stk leker – disse vil stimulere til artig lek

♣ Sølvkattebusk – godt for tenner og klør

♣ Flåtthalsbånd – båndet går opp av seg selv hvis katten setter seg fast

♣ Isbitform – en forfriskende godbit på varme sommerdager, laget med det du veit katten liker

♣ 2 stk godbitposer – hjelper mot plagsomme hårballer


Alt inneholdet- pluss den leken Mini stakk av med da. Trykk på bildet for å komme til bloggen til Treat for Tails. 

Vi er i alle fall veldig fornøyde med den første esken. Jeg er spesielt fornøyd med det flåtthalsbåndet som katten lett kommer seg ut av hvis den skulle hekte fast halsbåndet i f.eks et gjerde. Mini får åpne sår av dråper, så jeg har ikke hatt noe alternativ å gi han, før nå! Så veldig fornøyd med det altså!

Da må vi nesten se på dette som en suksess og håper alle eskene i fremtiden faller like godt i smak. Petter får godbiter hele tiden, og nye leker ved behov, men kattene har liksom aldri fått noe særlig pga Leon. Nå trenger jeg ikke å ha like dårlig samvittighet, når de får påfyll annenhver måned. Hurra! 

 

Får katten din katteesken fra Treat for Tails? 

 

__________________________________

#hundogkatt #katt #katteeske #treatfortails

__________________________________

16 kommentarer
    1. Den lille Pandaen c:: Jeg har også kun hørt om det for hunder, og syns de pakkene er alt for dyre i forhold til min rase- for de fleste stopper stor hund på Labrador liksom 😛 Denne kattepakken koster kr. 249 og kommer annenhver måned, og da er det jo ikke dyrt syns jeg 😀 Det er liksom litt forskjell på 125 kr i måneden i forhold til hundeeskene som koster 298 i måneden 🙂

    2. Den lille Pandaen c:: Og, man kan lett si opp ved å sende en mail hvis man kun vil prøve en pakke, så man binder seg liksom ikke til noe 😀

    3. Så herlig å se katten bli såååå glad for den leken!! Den traff virkelig!! nei min katt får ikke mye..stakkars…hihih..

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Jeg trudde Mini kom til å bry seg absolutt ingenting- men jaggu var det han som kastet seg over esken så fort jeg åpnet den <3 Søte lille pusen <3 Han er ikke så liten da, men 😛 he he..

      He he.. Jeg har vært så opptatt de siste årene med å finne mat som fungerer for Leon, så godbiter og leker har liksom blitt glemt- Petter elsker leker, så kattelekene pleier å finne veien til gapet hans og vips er de tygget i stykker 😛 ha ha.. Han har fått streng beskjed nå om å "ikke røre", så får vi se om kattene får beholde lekene sine litt lenger denne gangen 😛

    5. Jeg har jo ikke dyr som du sikkert vet :)) Men hyggelig å kjøpe ting de kan kose seg med ..og Mini så jo veldig fornøyd ut særlig på nederste bildet… Sov godt og fin morgendag <3

    6. annebe: Nei, det har du jo ikke 🙂 Ja, veldig kjekt når de faktisk blir glade for det også- jeg trudde jo Mini var den som kom til å bry seg minst 😛 he he..

      God natt til deg og dine og fin morgendag til dere også <3

    7. Hmm, må ærlig innrømme at jeg heller ikke har hørt om glutenallergiske katter før jeg leste om det nå.
      Men på en annen side ikke så veldig overraskende, da jeg tror at ihvertfall de aller fleste ting vi mennesker sliter med av allergi, diagnoser og sykdommer er ting også dyra kan få/ ha.
      Lurer på hvor mange katter og hunder og rotter og taranteller det er der ute med aspergers jeg.. xD

    8. Aylar Von Kuklinski: Veterinæren jeg var hos i dag var ikke overrasket at han ikke tålte gluten :O Så i dag fikk jeg noen nye tips som skal prøves 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg