BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #7

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 7 – Skyer

I går var jeg ute på Lista fyr sammen med Doffen, tanten, onkelen og søskenbarnet mitt. Jeg har vært der ute en gang tidligere, men det er mange år siden. Etter vi hadde vært på fyret tok vi en tur innom Nordberg Fort. Jeg liker historie, så det var kjekt. Man kan faktisk se Lista fyr fra Nordberg Fort.

Men jeg liker å se på gamle bygninger, ruiner og alt som hører til. Nordberg Fort var lite, men likevel fint, på sin måte. Det lille vi så. Det jeg mest sannsynlig hadde likt mest å se orket vi ikke å gå til noen av oss. Man kan så vidt se porten inn dit litt til høyre i bildet. De hvite flekkene i skråningen er sau. 

 

Har du vært på Lista før? 

 

__________________________________________

#bloggere #frodith #sommer #foto #utfordring #skyer

__________________________________________

10 kommentarer
    1. Jeg har vært innom Nordberg Fort jeg også, for et par år siden. Det er kjekt å oppleve litt historikk 🙂
      Og så er det jo fint på Lista. Dramatisk natur, hvor hav og himmel møtes, og naturkreftene slåss om makten.
      Vi (min bror altså) har hytte i Farsund. Så jeg har vært noen ganger på Lista 🙂
      Fine skyer på bildet <3

    2. Kristin: Det er mange flotte plasser i Sør altså- jeg oppdager stadig noen nye 🙂 Lista er en kjempefin plass- veldig flatt og man ser så mye 😀

    3. Eva: Oi, så gøy at du har vært der og at dere har hytte der nede 😀 Det er veldig dramatisk natur, som du sier, og det liker jeg 😀 Litt vanskelig å se noe når man har langt hår og det blåser helt sykt bare 😛 ha ha..

      Tusen takk <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg