BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #8

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 8 – Is

I dag har jeg så fritidsproblemer at jeg har prøvd å tegne is, siden jeg egentlig ikke hadde så mange is-bilder. Jeg skulle liksom tegne alle favorittene mine fra jeg var liten, men det var jo syk vanskelig da. Jeg er ikke så tålmodig og kreativ, så det blei med de enkle. Kræsj Pink, Sorte Bill, Piggelin og Lollipop. 

 

Har du noen favoritt-is fra barndommen? 

 

_______________________________________

#bloggere #frodith #sommer #foto #utfordring #is

_______________________________________

12 kommentarer
    1. Så fint at du laget en egen variant 🙂 Det er moro! Og de liknet jo da 🙂 Hvorfor tegner du ikke mer?? 🙂 Du hadde bli rågod, det er jeg sikker på 🙂

    2. Hihi….fargerik og fin tegning 🙂
      Det finnes jo utallige isvarianter, men min favoritt fra frysedisken har alltid vært Sandwich 🙂 Jeg er også glad i Gullpinne. Disse to har fulgt meg så langt tilbake jeg kan huske 🙂

    3. frodith: He he- er ikke helt overbevist der altså 😛 Men det er jo litt gøy 😉 Har ny pc og er er det kun paint 3D som funker og det var ikke bare lett. En smule mer komplisert 😛

    4. Eva: Sandwich er en av mine favoritter nå i voksen alder 😀 Spiste den litt som liten også, men da var den ikke såååå god 😛 Jeg liker best saftis 😛 Men nå elsker jeg den 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg