BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #6

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 6 – Jordbær

Jeg spiser svært sjeldent jordbær, så her måtte jeg faktisk scrolle meg helt tilbake til ca. det tiende bildet jeg delte på instagram for å finne et. Sånn kan det gå. Og bildet er typisk meg når jeg skal dele noe spiselig- jeg kommer alltid på etter at jeg har begynt å spise at jeg skal ta bilde av det. 

 

Liker du jordbær?

 

____________________________________________

#bloggere #frodith #sommer #foto #utfordring #jordbær

____________________________________________

10 kommentarer
    1. Liker jordbær, markjordbær VEEELDIG 😀 Og det halve bæret der var jo tøft det da, litt annerledes 😀 Alle har jo HELE bær på bilde 😉

    2. annebe: Bare jordbær, som her, kan være godt, i små mengder. Eller litt jordbærbiter i is 🙂 Men ellers er jeg ikke så fan av det altså, merkelig nok 🙂

    3. frodith: Åhh, markjordbær er det lenge siden jeg har smakt- det er jo veldig godt! Ja, det var kanskje ikke så likt som alle andre 😛 he he

    4. Søtmonsen ): He he.. Det begynte liksom så bra den Kræsj pink isen, og så den svarte kula, men så begynte isen å bli komplisert 😛 ha ha..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg