HUND & KATT- MORGENTURER MED PETTER.

 

Denne uken har vi kavet oss ut av sengen hver morgen kl. 05.50. 

 

Morgenturen er i grunn den viktigste turen vi tar, siden Petter er hjemme aleine mens jeg er på jobb. Da er det viktig at blæren er tømt og at man er sliten og fornøyd mens man må være hjemme en arbeidsdag. Jeg skulle for første gang på evig lenge prøve å jobbe full uke. Da må man opp før solen. Deilig. 


Mandag. En deilig og frisk morgen. Så vidt jeg kan huske blei det ganske fint vær hele dagen. 


Tirsdag. Enda en flott morgen. Og denne dagen veit jeg var fin. Det var over 20 grader stort sett hele dagen.


Onsdag. Enda en fin morgen. Det var ikke så varmt resten av dagen, hvis jeg ikke husker helt feil. 


Torsdag. Regn! For et vær. Det hadde akkurat blitt opphold når jeg tok bildet, men ellers regnet det hele dagen!


Fredag. En ny flott dag. Enn så lenge er det sol ute og det håper vi varer frem til kvelden i alle fall.

Både mandag og tirsdag gikk ganske greit på jobb, men så begynte jeg å kjenne at det blei tyngre og tyngre for kroppen. Jeg har sovnet før halv ni hver kveld siden tirsdag, og vært nok så død før det. I dag måtte jeg rett og slett hive inn håndkleet og dra hjem før lunsj. Satser på en litt roligere uke neste uke. 

 

Går du tur før jobb om morgenen?

 

_____________________________________

#hundogkatt #hund #irskulvehund #morgentur

_____________________________________

14 kommentarer
    1. Robert’s Photography and Digit: Tusen takk 🙂 Mobilbilder uten redigering for å få et nok så riktig inntrykk av vær og vind 🙂

    2. Så flink du er….jeg går ikke tur før ved 10 tiden..men skal ikke på jobb heller..og de er ute i hagen..inngjerdet stor hage..så de får gjort det de må… Flotte bilder av PEtter! Håper det har gått bra for deg å jobbe, og at du ikke er helt utslitt! ha en god kveld og helg!

    3. Jeg går nok sjelden tur før jobb enda jeg burde ha anledning i og med at jeg stort sett har senvakter! Full uke på jobb kan være tøft om man er frisk også det! Nydelige biler av hunden!:)

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: I dag er det lørdag, jeg har sovet alt for lenge på morgenen og det blir ikke tur før seinere i dag… Men, tissetur i grøften har det blitt 😛

      Jeg er helt død etter denne uken med jobb. Har nesten ikke orket noen ting etter jeg kom hjem, så må nok roe litt ned neste uke, slik at jeg ikke går på enda en smell. Orker ikke å være helt død hele tiden 😛

    5. karidansen: Noen ganger har man så mye annet å gjøre før jobb 🙂 Men når man har hund, så må de liksom få en tur, så da rekker jeg ikke noe annet enn det- og stelle meg så klart 🙂 Takk- han er en søt en <3

    6. Petter er en vakker hund! Han er heldig som får lange morgenturer! Tinka er ikke så glad i langtur om morgenen – hun vil helst inn til sofaen så fort hun har gjort det hun skal, men en liten tur blir det. Hun er også hjemme når jeg er på jobb. Har akkurat starta opp etter lang sommerferie, og Tinka synes ikke det er greit å plutselig skulle stå opp klokka seks igjen, he he! Heldigvis har jeg en turglad og pensjonert pappa som lufter henne når jeg har lange dager.

    7. Tinka på tur: Tusen takk- jeg syns så klart han er finest i verden <3 He he.. Har hatt et par morgentrøtte typer jeg også. Ene omplasseringshannen jeg hadde brukte et par uker på å synes at en halv times morgentur var ok. Han tømte blæren så fort vi kom ut i grøfte for å gå inn igjen, men blei like snurt hver gang vi fortsatte å gå 😛 ha ha.. Men etter et par uker elsket han morgenturene og spratt opp så fort han hørte jeg sto opp <3

      Så kjekt å ha noen som kan lufte for deg hvis det trengs mens du er på jobb 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg