BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #5

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 5 – Sol

I kveld har faktisk solen kommet hit til meg også, etter to dager med regn. På torsdag skal jeg til Østlandet igjen og der er det meldt sydenvarme, noe jeg ikke er så glad i. Kremt. Men har man sommerferie, så får man vel bare nyte at det faktisk er sommer også og med sommer følger sol og varme. Så det så. 

 

Liker du sydenvarme?

 

________________________________________

#bloggere #frodith #sommer #foto #utfordring #sol

________________________________________

14 kommentarer
    1. Så nyydelig bildet! og nei..jeg liker ikke sydenvarme..men norsk varme, som ikke er så varm..DEN liker jeg…hihih kos deg i ferien!

    2. Utrolig nydelig sol- bilde ..og flotte regndråper i forrige innlegg :)) Tar gjerne litt sydenvarme jeg.. så får vi heller bade for å avkjøle oss… :))

    3. frodith: Jeg veit ikke hvordan jeg fikk det til, for jeg har ikke solfilter, eller noe på kameraet, så jeg trur det bare var maks flaks 😀 he he.. Men gøy når man får til solen slik 😀 Sydenvarme blir for varmt altså! Den sydenvarmen de meldte på Østlandet har ikke kommet den altså- i dag er det sol, men kald vind. Hurra. Ha ha

    4. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk- jeg hadde veldig flaks med solen 😀 he he.. Nei, enig der. En vanlig norsk sommervarme, sånn 20-23 grader med et lite vindpust innimellom så man kjenner at man lever, er helt innafor for meg- da blir jeg ikke aggressiv. Ha ha…

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg