BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #4

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 4 – Regn

Regn i massevis er kjedelig i lengden, men litt regn innimellom er bare deilig, syns jeg. Og så blir det veldig fint med tusenvis av dråper overalt og alle plasser etterpå. De to første dagene av ferien min har bestått i ganske mye regn, men det er helt ok. Jeg skal ha ferie i fire uker, så jeg regner med litt sol også.

 

Liker du regn? 

 

_________________________________________

#bloggere #frodith #foto #sommer #utfordring #regn

_________________________________________

10 kommentarer
    1. Flott bildet! og tja..liker jo ikke regn..men det er en nødvendighet..men litt av gangen..hihih

    2. frodith: Tusen takk 😀 Bildet tok jeg faktisk på dåpsdagen til to av tantebarna mine for 2 år siden, trur jeg det må bli 🙂 Regn i sløret betyr jo lykke, så regner med det er lykke å ha regn på dåpsdagen sin også 🙂 he he..

      Jeg må inn å se- har jo ikke rukket å lese så mye nå når jeg har hatt besøk av en liten gjeng og selv er på tur nå, men det kommer altså 😀

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Det er deilig med en dag en sjeldent gang som det regner, slik at man bare kan sitte inne å pusle med god samvittighet 🙂 Kjipt de dagene det regner og man har masse planer bare 😛 he he..

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg