BLOGGERE- FRODITHS LILLE SOMMER-FOTO-UTFORDRING #3

 

Frodith, verdens beste Frodith altså, har en flott liten sommer-foto-utfordring og det må man så klart være med på! 

 

Dag 3 – Bikini

Jeg har noen bikinier, men jeg bruker de svært, svært sjeldent. Jeg liker ikke å bade. På bildet, som er tatt i 2012, eller 2013, var første gang på sikkert 7 år at jeg badet ute i vannet. Og, jeg hadde ikke en gang på bikini. Jeg badet rett og slett i truse og bh. Jeg hadde nemlig ingen planer om å bade. Ikke Trier heller.

 

Liker du å bade? 

 

__________________________________________

#bloggere #frodith #sommer #foto #utfordring #bikini

__________________________________________

18 kommentarer
    1. herlig bilde. Det er jo slik at en kan jo nesten ikke se forskjell på de to plagga. Synes du var flott jeg:)) Er vel ikke den som sprader så mye rundt i bikini jeg heller, men har faktisk noen som hvertfall blir sett på hvert år:)) ønsker deg en flott dag.

    2. Jeg liker å bade jeg da…men bare om det er varmt i lufta ..vannet kan være ganske kaldt :)) Så flott sommerbilde av dere to..og her var det bikini ja.. :)))

    3. annebe: Hvis det er veldig varmt i luften og over 20 grader i vannet, så kan jeg vurdere å bade jeg også 😛 he he.. Tusen takk 🙂

    4. Stilig bildet 🙂
      JEg vil alltid bare, tenker på å digg det er å legge seg ned i vanner og svømme. Men jeg syntes alltid det er så kaldt, å jeg er livredd for å komme nær noe i vannet. Føler alltid det er hår som kommer nær meg. hehe så nei, jeg liker ikke bade.

    5. Søtmonsen ): Før badet jeg også en del, i mine yngre dager, men jeg liker ikke å bade i havet og her hjemme er det mye hav 😛 ha ha..

    6. dvergpinschere i mitt hjerte: Tusen takk 😀 Er det dritvarmt ute, så varmt at man nærmest dør, kan det være ok å dyppe tærne litt, men sånn herjing i vann, eller hva man skal kalle det, er jeg ikke så glad i 😛

    7. Silje: Takk 😀

      Skjønner akkurat hva du mener! Det er kaldt, og så er det så mye ekkelt i vann. Jeg takler ikke tang, blant annet, så i havet vil jeg helst ikke bade. Pluss at jeg får noia bare ved tanken på hai.

      Og i ferskvann er det jo så mye gress og slikt som plutselig drar seg opp etter beina på en. Og gjedder! ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg