GIVEAWAY- LIGHTBOX.

 

Vinn en søt Lightbox og skap dine egne tekster. 

 

Jeg gjorde den tabben igjen, at jeg ikke leste produktinformasjonen før jeg bestilte. Lampen var mindre enn jeg hadde tenkt, jeg har derfor kjøpt meg en ny og har med det ikke bruk for denne. Da passer det bra med en giveaway, for lampen passer helt sikker inn hos noen andre. 


Lightboxen måler 15 x 10.5 cm. Lyset er sterkt hvitt.

For å være med i trekningen for å vinne denne Lightboksen må du:

» Skrive i kommentarfeltet hva du vil det skal stå på din Lightbox.

» Del gjerne innlegget på facebook og/eller bloggen din.


Bokstaver og tegn til Lightboxen følger selvsagt med.

Ikke glem å oppgi bloggadresse og/eller epostadresse i informasjonsfeltet slik at jeg kan kontakte vinneren. Jeg trekker en vinner neste søndag, altså 15. april. Bokstaver, batteriene som sitter i og strøm/usb-kabel følger med. Lampen er som nevnt lenger opp 15 x 10.5 cm. 

 

Lykke til! 

 

_______________

#giveaway #lihtbox 

_______________

18 kommentarer

Siste innlegg