BLOGGERE- 30 DAY BLOGGING CHALLENGE #29

 

I håp om å komme godt i gang med bloggingen igjen, etter en veldig lang og ufrivillig pause, hiver jeg meg på en challenge jeg fant hos Lithanna.blogg.no.

 

 

DAG 29 – EN TILSTÅELSE

Som den ærlige og direkte personen jeg er trur jeg jaggu ikke jeg har mange tilståelser å komme med. Jeg måtte i alle fall tenkte fryktelig hardt, faktisk fra dag én jeg begynte med denne challengen, for å komme på noe som helst. Likevel kommer jeg ikke på noe spennende i det hele tatt. 

Men noe som er en smule pinlig da, nå i ettertid, er at jeg var superfan av Aaron Carter når jeg var mindre. Jeg syns i grunn det var pinlig den gangen også, så når noen spurte om jeg likte han sa jeg som regel bare at han var helt ok å høre på. Aaron Carter liksom, en liten guttetass.

Du kan tru det var stas når jeg flyttet og fikk ei ny bestevenninne som var enda større fan av han enn det jeg var. Da kunne vi jo digge han sammen. Vi tok oss ikke bryet med å digge han i skjul en gang. Jeg hadde mange plakater, i en boks. Hu hadde soveromsveggene dekt fra gulv til tak. 

 

Har du noen pinlige tilståelser?

 

___________________________________

#bloggere #challenge #lithanna #tilståelse

___________________________________

8 kommentarer
    1. Bra du er ærlig og ikke har så mye å skjule.. Artig med to venninner som er superfan av samme artist :)) Kan vel hende jeg kunne kommet med noen pinlige innrømmelser, men kommer ikke på noen nå…har vel fortrengt dem..hehe…

    2. Vet ikke hvem han er engang..men det spiller jo ingen rolle hva man liker og ikke liker..jeg har en mange pinelige innrømmelser..men skal ikke gå inn på de…hihih

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Ha ha.. Nei, man må nok være av den yngre generasjonen for å fått han med seg 😛 Når jeg var typ 14 og digget han, så var han vel rundt 10 år selv. Ha ha.. For å si det sånn, han var lillebroren til Nick Carter som var med i boybandet Backstreet Boys, og jeg elsket jo Backstreet Boys <3 he he

    4. Margrethe: Nei, jeg måtte tenke kjempelenge selv. Har jo tenkt på det i langt over en måned og kom ikke på noe før jeg faktisk begynte å skrive i dag. Ha ha

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg